Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:35:16 GMT

مشهد میزبان نهمین نمایشگاه شهر هوشمند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۶۵۰

مشهد میزبان نهمین نمایشگاه شهر هوشمند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: پس از جلوگیری این نمایشگاه در سال گذشته، اوایل بهمن ماه امسال برپایی دوباره آن در مشهد از سر گرفته می شود.

رجائیان افزود: در این نمایشگاه، برترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات حضور خواهند داشت و به تبادل اطلاعات و معرفی خدمات خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد تصریح کرد: شرکت‌های سطح یک کشور که در زمینه هوشمندسازی و نظام‌های پرداخت شهری فعالیت دارند، در کنار پیمانکاران عمده سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شاکله اصلی نمایشگاه را تشکیل خواهند داد و در کنار این دو، مجموعه‌ای از استارتاپ‌های فعال و نوپای مرتبط با حوزه شهر هوشمند نیز حضور فعال خواهند داشت.

او با اشاره به ترکیب استارتاپ‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، گفت: استارتاپ‌های خط‌شکن، حامیان استارتاپ‌ها و استارتاپ‌های نوپا، ترکیب بخش استارتاپی نمایشگاه را تشکیل خواهند داد.

رجائیان با اشاره به نقش راهبردی نمایشگاه شهر هوشمند در معرفی خدمات و انتقال تجربیات، افزود: برآنیم که در حاشیه این نمایشگاه، میزبان نمایشگاه مدیریت شهری با حضور شهرداری‌های کلان‌شهر‌های کشور باشیم که می‌تواند نقشی مهم و موثر در برقراری ارتباط دوسویه میان خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان ایفا نماید.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد در ادامه عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، ارائه دستاورد‌های شهرداری مشهد در مشارکت با شرکت‌های فعال بخش خصوصی، خدمات شهرداری الکترونیک و نرم‌افزار شهر من در کنار برگزاری نشست تخصصی مدیران فاوای کلان‌شهر‌های کشور، از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهدبود.

اطلاعات تکمیلی و مسیر‌های ثبت نام در نمایشگاه، به زودی اطلاع‌رسانی خواهدشد.   انتهای پیام// د.ف     برگزاری نمایشگاه شهر هوشمند بزودی در مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار فرهنگی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،  معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز  با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی افزود: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.

هادی شه‌دوست شیرازی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

دیگر خبرها

  • حادثه نهمین روز نوروز ۱۲۹۱؛ حرم رضوی به توپ بسته شد | روایت کشتار هولناک روس‌ها +تصویر
  • نهمین قسمت «پاورقی نوروزی» با موضوع آمریکا
  • توپ‌باران حرم رضوی توسط روس ها | جزئیات حادثه تلخ در نهمین روز نوروز ۱۲۹۱
  • توپ‌باران حرم رضوی در نهمین روز نوروز ۱۲۹۱
  • توپ‌باران حرم امام رضا (ع) در نهمین روز نوروز ۱۲۹۱
  • این شهر میزبان حدود ٧ میلیون گردشگر بوده است
  • راه‌اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • راه اندازی ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد