Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در حاشیه دیدار مردمی در مرکز ۱۹۷ ناجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیشنهادات پلیس برای بهبود طرح ترافیک اعلام شده است به عنوان مثال ساعت طرح در نیمه دوم سال باید از ساعت ۱۹ کاهش پیدا کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با جدیت بحث برخورد با خودروهای دودزا ادامه دارد، گفت: باید برای کنترل ترافیک هم‌افزایی را باید بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 توپ در زمین هم انداختن مشکلی از مشکلات مردم حل نمی‌کند. بخشی از ترافیک تهران به حجم خودرو برمی‌گردد، آنچه مربوط به پلیس است این است که به سرعت در سر صحنه‌های تصادفات حضور پیدا کند، تقریبا جایی نمی‌توان یافت که ترافیک سنگین به دلیل عدم حضور پلیس در صحنه‌های تصادف ایجاد شود.

رحیمی افزود: در آخرین جلسه شورای ترافیک که در تهران برگزار شد، مسائل مطرح شد، درباره رسیدگی به وضعیت ترافیک کمتر تحرک و همدلی می بینیم، بیشتر در حد جلسات و بحث های بیهوده و تکراری است، دستگاه های مربوطه باید در کاش ترافیک و آلودگی اقدام کنند، حرف های انتزاعی باید به بحث های کارشناسی تبدیل شود، دستگاه‌های مسئول باید پاسخ دهند که چه حرکتی برای کاهش آلودگی هوا کردند.

وی گفت: از مسئولان بپرسیم چه اتفاقی را در این چند ساله رقم زدند تا وضعیت ترافیک بهبود پیدا کند، غیر از آنکه منتظر باران و باد هستیم؟ دستگاه‌ها باید ابزار را آماده کنند تا پلیس از آنها بهره‌برداری کند، پلیس درباره این موضوع بودجه‌ای ندارد، ما به عنوان پلیس سعی کردیم در تمام صحنه‌ها حضور پیدا کنیم.

سردار رحیمی گفت: با اشاره به شروع طرح ساماندهی موتور سیکلت در تهران از دستگاه های ذیربط چه کمکی به پلیس کردند، ما به عنوان کسی که باید ترافیک تهران را مدیریت کنیم آمادگی درایم، اما مسئولان ذیربط چه کردند، گفتند محدوده طرح ترافیک را تغییر دهیم، انجام دادیم، می‌گوییم اکنون ترافیک عصرگاهی مشکلاتی برای اعصاب و روان مردم ایجاد کرده است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: دیشب وضعیت ناهنجاری در اطراف نمایشگاه بین‌المللی و اطراف آن دیدم، ترافیک وحشتناکی آنجا بود و خود من در ترافیک ماندم، آثار این ترافیک در کل شهر تهران بود، چند بار به مسئولان نمایشگاه بگوییم که زمان نمایشگاه‌های پرمخاطب را متفاوت برگزار کنید؟

وی گفت: از مسئولان قضایی درخواست دارم که وارد جریان ترافیک شوند و دستگاه‌های کم‌کار در وضعیت ترافیک را مواخذه کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ترافیک قوه قضاییه سردار حسین رحیمی پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت

دو مأمور قلابی که با بی‌سیم و دستبند از اتباع بیگانه اخاذی و سرقت می‌کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس، دستگیری این سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری ۱۲۸ تهران نو قرار گرفت. مأموران در تحقیقات و پی‌جویی انتظامی مشخصات ظاهری متهمان و محل عبور و مرور آنها را شناسایی کردند و مشخص شد شیوه این سارقان به این صورت بوده که با معرفی خود به عنوان پلیس از مال‌باختگان اقدام به اخاذی و سرقت می‌کردند؛ بنابراین تصویری از متهمان ترسیم شد و در اختیار تمامی تیم‌های گشت انتظامی کلانتری قرار گرفت. در نهایت با تلاش مأموران کلانتری و در گشتزنی‌های هدفمند روز دوشنبه این دو مأمور قلابی زمانی که قصد اخاذی از سه تبعه کشور همسایه را داشتند، شناسایی شدند که بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهمان یک دستگاه بی‌سیم و دستبند و حکم مأموریت جعلی و مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد که به تازگی اخاذی کرده بودند کشف و در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان با عنوان پلیس اعتراف کردند. تاکنون ۴ تن از مال‌باختگان شناسایی و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ قاسم‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب افراد سودجو باشید و حتماً در موارد مشابه، کارت شناسایی و حکم مأموریت پلیس را مشاهده کنید و در صورت مواجهه با چنین مواردی سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهید.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • رییس قوه قضاییه: در قضیه عفاف و حجاب باید با تدبیر عمل شود / قطعاً ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • رییس قوه قضاییه: ما نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین در کف خیابان را کیفر کنیم
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • معابر تهران فعلاً خلوت و ترافیک روان است