Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم میکس تفنگ بادی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا مدال برنز را به نام خود ثبت کرد. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، فینال رقابت‌های میکس تفنگ بادی در حالی برگزار شد که تیم ایران متشکل از امیرسیاوش ذوالفقاریان و آرمینا صادقیان در رقابتی جذاب در برابر تیم چین توانست در جایگاه سوم آسیا قرار گیرد و مدال برنز را به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان تیراندازی کشورمان متشکل از نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی، هانیه رستمیان و جواد فروغی در تپانچه بادی، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در تفنگ سه وضعیت بانوان و آقایان موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شده‌اند.

تیراندازی قهرمانی آسیا|جواد فروغی سهمیه المپیک 2020 را کسب کرد

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیراندازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده بزرگسالان در حالی به پایان رسید که شیر مردان مازندرانی با کسب ۱ مدال طلا و ۴ برنز، نایب قهرمان این پیکار‌ها شدند.

محمدرضا غفوری ورکی در وزن ۵۵- کیلو برای تیم مازندران مدال طلا گرفت.

مدال برنز‌های تیم مازندران را هم امیرحسین رمضان زاده و شاهرخ نجفی در وزن ۵۵- کیلو، نوید رنجبر ورندی در وزن ۶۷- کیلو و حامد اکبری در وزن ۷۵- کیلو به دست آوردند.

این مسابقات در اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-،   ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلو و به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ خدمتی پنجم شد و چهل امیرانی هفتم