Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید فصل جاری آخرین فصل حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی باشد.

طرفداری - در حساس ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس، لیورپول با نتیجه 3-1 منچسترسیتی را شکست داد. نتیجه ای که ممکن است به قیمت از دست دادن قهرمانی لیگ برتر توسط سیتیزن ها تمام شود.

به گزارش دیوید اورنشتاین خبرنگار مطرح فوتبال انگلیس، در برخی محافل این احساس وجود دارد که فصل جاری آخرین فصل حضور پپ گواردیولا در منچسترسیتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احساس می شود همه چیز در حال تغییر است. همسر گواردیولا به شهر بارسلونا بازگشته است، شخصی که تمامی برنامه ریزی های حول محور پپ را انجام می دهد.

اکنون سران منچسترسیتی خود را برای هر اتفاقی در خصوص آینده پپ گواردیولا آماده می کنند: پپ می ماند یا از سیتی خارج می شود؟ پیش از این فقط جمله پپ می ماند در این باشگاه شنیده می شد.

اگرچه بعید به نظر می رسد، اما غیرممکن هم نیست که این مرد کاتالان پس از اتمام فصل و جدایی احتمالی اش از منچسترسیتی، بار دیگر به بایرن مونیخ بازگردد و دومین دوره حضورش در این باشگاه را سپری نماید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • آنچلوتی: تنها راه حذف سیتی همین بود
  • انتقام رئال از منچسترسیتی به روش ایتالیایی/ بایرن با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • خوشحالی توخل و نیمکت بایرن مونیخ پس از سوت پایان بازی با آرسنال / فیلم
  • بایرن مونیخ مقصد مورد علاقه کریس فوریش؛ باواریایی‌ها پیشتاز رقابت بر سر وینگر اشتوتگارت
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر