Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:39:16 GMT

آئین های گرامیداشت روز کیش آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۲۰۶

آئین های گرامیداشت روز کیش آغاز شد

خبرگزاری آریا - زنگ کیش در آستانه اجرای آئین های بیستم آبان، با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نواخته شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در ابتدای اجرای آئین های روز کیش، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش، معاونان این سازمان، جمعی از مسئولان محلی، نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه کیش ساعت 7:30 در مسجد امام حسن (ع) انجام شد و پس از آن زنگ گرامیداشت روز کیش ساعت 8 با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهورو دبیر شورایعالی مناطق آزاد در محل مدرسه دولتی فرهنگ نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین سایت کانون فارغ التحصیلان آموزش و پرورش کیش و تارنمای آن با هدف ارتقای سطح ارتباطات و معرفی جایگاه های علمی و اقتصادی جزیره کیش در مدرسه دولتی فرهنگ رونمایی شد.
با تشکیل کانون فارغ التحصیلان آموزش و پرورش، امکان تجدید خاطرات دوران تحصیل و احساس تعلق خاطر5500 دانش آموز که از سال تحصیلی 1371_1372 تا کنون در جزیره موفق به کسب دیپلم شده اند و امکان برگزاری همایش ها و مناسبت ها برای اعضاء این انجمن فراهم می شود.
پس از آن مرتضی بانک، غلامحسین مظفری و گروه همراه در مراسم اختتامیه پاکسازی سواحل کیش حدفاصل اسکله تفریحی تا پارک کیبل اسکی که به همت گروه گردشگری تاپ تورز با شعار "کیش زیبا- کیش پاک" برگزار شد؛ شرکت کردند.
در ادامه برنامه های بزرگداشت روز کیش، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین عملیات اجرایی مرکز پزشکی ورزشی مریم حضور یافتند تا ساخت این مجموعه درزمینی به متراژ 3 هزار و 36 متر مربع و با زیربنای 4 هزار و 500 متر در سه طبقه آغاز شود.
این مجموعه پس از بهره برداری شامل داروخانه، مطب پزشکان با تخصص های مختلف، مهدکودک برای نگهداری فرزندان بانوان ورزشکار، اتاق فیزیوتراپی، واحد اورژانس، فروشگاه لوازم و البسه ورزشی خواهد بود.
پذیره نویسی عرضه اوراق صکوک یکی دیگر از آئین های بزرگداشت بیستم آبان روز کیش بود که با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص) به مبلغ 3 هزار میلیارد ریال از طریق شرکت فرا بورس ایران با حضور مرتضی بانك مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش در تالار بورس کیش انجام شد که در کمتر از 30 ثانیه تمامی اوراق به فروش رسید.
همچنین عملیات اجرایی طرح توسعه مجتمع آموزشی مبین خلیج فارس با هزینه 100میلیارد ریال در زمینی به وسعت 3500 متر مربع با زیربنای چهار هزار متر مربع در 4 بلوک دو طبقه که دارای 24 کلاس است؛ آغاز شد.
این طرح برگرفته از معماری بومی و سبز به صورت حیاط مرکزی است که توسط موسسه خیریه فرهنگی همره افق قریب ساخته می شود و فضاهای آموزشی، اداری، ارتباطی کارگاهی، غذاخوری، آزمایشگاه، سالن اجتماعات و موزه از جمله امکاناتی است که در طرح توسعه این مجتمع پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، آیین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» شامگاه روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

فرآیند انتخاب «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» با یک نظرخواهی سراسری از مدیران فرهنگی، هنرمندان، فعالان فرهنگی و رسانه‌ای آغاز و پس از برگزاری این نظرسنجی که با جامعه آماری بیش از هزار نفر صورت گرفت، نام ۸۶ هنرمند به‌عنوان نامزدهای اولیه عنوان «چهره سال هنر انقلاب» مشخص و به «کمیته انتخاب نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب» ارایه شد.

این کمیته با ترکیب مرتضی سرهنگی، علیرضا قزوه، احمدرضا درویش، کورش زارعی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی و محسن مومنی شریف تشکیل جلسه داد و از میان گزینه‌های پیشنهادشده توسط اهالی فرهنگ و هنر، امیر بشیری نویسنده و کارگردان کنسرت‌نمایش «کلنل»، کمال تبریزی و علیرضا طالب‌زاده برای نویسندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «سرزمین مادری»، راضیه تجار برای انتشار رمان «یاس کبود» و تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «اسم تو مصطفاست»، افشین علاء برای نقش‌آفرینی موثر و بهنگام در سپهر شعر انقلاب اسلامی، مسعود نجابتی برای فعالیت‌های موثر در حوزه گرافیک از جمله ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های اشغالی را به عنوان «نامزدهای نهایی چهره سال ۱۴۰۲» هنر انقلاب معرفی کرد.

حوزه هنری از سال ۱۳۹۴ معرفی «چهره سال هنر انقلاب» را با مشارکت هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر در دستور کار خود قرار داده است. ضمن اینکه «تندیس انتظار» اثر استاد علی‌اصغر یوزباشی به‌عنوان نماد «چهره ساللامی هنر انقلاب» شناخته و هرسال به هنرمند منتخب تقدیم شده است.

تاکنون چهره‌هایی همچون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب این عنوان شده‌اند.

این گزارش در حال به روز رسانی است ...

کد خبر 6081212 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • بازگشایی گود زورخانه پایگاه پدافند هوایی کیش
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیاردی در گردشگری منطقه آزاد ماکو
  • سرمایه گذاری هلدینگ گردشگری در سواحل رود ارس درماکو
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • آغاز گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان
  • مراسم گرامیداشت روز ارتش تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود