Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-03-29@00:38:47 GMT

رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح صنعتی وارد سیرجان شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۲۳۸

رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح صنعتی وارد سیرجان شد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حسن روحانی که صبح امروز سفر خود به استان کرمان را از رفسنجان آغاز کرد، هم اکنون وارد شهرستان سیرجان شد.

چندین طرح بزرگی صنعتی، معدنی عصر امروز در سیرجان با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

پیش از این روحانی یک طرح فولاد در بافت را افتتاح کرد.

در این سفر استانی تعدادی زیادی پروژه به صورت حضوری یا از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم سرمایه گذاری این پروژه ها بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان و میزان اشتغال زایی مستقیم طرح ها حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر است.

حضور در جلسه شورای اداری استان کرمان و نشست خبری از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به استان کرمان است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، علی سرابی، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن اعلام کرد که طبق اطلاع معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تجلیل از خادمان قرآن روز شنبه قبل از اذان مغرب و عشاء ساعت ۱۵:۰۰ در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

سرابی ادامه داد: بنا به اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در مراسم تجلیل از خادمان قرآن حضور دارند.

وی افزود: امسال بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم برگزار می‌شود، که هدف از آن تقویت جریان قرآنی کشور با تقدیر از فعالان ممتاز در عرصه‌های قرآنی از جمله هنرمندان هنرهای قرآنی، خوشنویسان، کاتبان قرآن، سینماگران قرآنی، پژوهشگران، مترجمان، اساتید حفظ، قرائت، تعلیم و تربیت قرآن و مدیران قرآنی است.

سرابی تاکید کرد: ما با تجلیل از خادمان قرآنی مشوق دیگر فعالان قرآنی برای استمرار و توسعه فعالیت‌هایشان خواهیم بود. 

دبیر انجمن خادمان قرآن کریم در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خادمان تجلیل شده از فعالین داخلی و چه تعداد از فعالین خارجی هستند؟ توضیح داد: در طول دوره‌های گذشته فعالین قرآنی از خارج از کشور داشتیم، که در این دوره خادم از اتباع غیر ایرانی نداریم. اما برنامه‌ریزی کردیم که در دوره‌های آینده خادمانی را از دیگر کشورهای اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از خادمان قرآنی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • مرد میانسال سیرجانی، پس از ۵ روز پیدا شد
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • استقبال از نمایشگاه قرآن بیش از حد انتظار بود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • افتتاح موسسه قرآنی در سیرجان
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • افتتاح ۸۱ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری در نیمه اول سال