Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@07:54:11 GMT

۴۰ نفر از حریق برج مسکونی در مشهد نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۲۹۵

۴۰ نفر از حریق برج مسکونی در مشهد نجات یافتند

سرپرست معاونت عملیات آتش‌نشانی مشهد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی آتش سوزی این برج ۹۶ واحدی در بولوار آموزگار این شهر که عصر امروز روی داد، آتش نشانان به همراه خودرو و نردبان به محل اعزام شدند.
آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی افزود: کانون حریق یکی از واحدهای مسکونی در طبقه پنجم این ساختمان ۱۲ طبقه بود که آتش نشانان نسبت به مهار آتش اقدام کرده و ۴۰ نفر از ساکنان این ساختمان را که در میان دود محبوس شده بودند به بیرون ساختمان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: این آتش سوزی خسارت جانی نداشت و علت وقوع آن نیز در دست بررسی است.
یکهزار و ۳۰۰ آتش نشان در ۴۸ ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی آتش سوزی اطفای حریق مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق مشهد آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش نشانی زنجان به مناسبت شب‌های قدر حالت آماده‌باش درآمد.

‌مجید امیرفضلی در گفت‌وگو با ایمنا ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت امیرالمومنین (ع) ازآماده‌باش کلیه نیروهای آتش نشانی در برگزاری مراسم شب‌های قدر در مساجد و تکایا خبر داد.

وی با بیان اینکه در این شب‌های عزیز آتش نشانان زنجانی در چند نقطه استقرار خواهند داشت، اضافه کرد: سبزه میدان، رو به روی مسجد جامع، مزار بالا و پایین، مقابل هیأت ثارالله و میدان هنرستان محل استقرار آتش نشانان خواهد بود.

وی اضافه کرد: در این شب‌ها در مجموع ۲۰ آتش نشان با پنج خودروی نیمه سنگین و چهار موتوری گشت سیار نسبت به تأمین ایمنی شهر اقدام خواهند کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم در اماکن پر رفت و آمد شهر، میادین یا مقابل اماکن مذهبی بزرگ مانند مساجد، شبستان‌ها و امام‌زاده‌ها آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

امیرفضلی تصریح کرد: تمام مدیران ارشد سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌زنی در محل‌های مشخص شده و بازدید از نقاط استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی نقاط را رصد خواهند کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان از مسئولان اماکن مذهبی خواست، خودشان نظارت دقیقی بر ایمنی داشته باشند و خاموش‌کننده‌های دستی را شارژ کرده و آن‌ها را در دسترس قرار دهند.

کد خبر 740025

دیگر خبرها

  • آتش نشانی زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • اطفای حریق پنبه یک دستگاه تریلی در چمن بید
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • نجات راننده خودروی پژو ۴۰۵ با تلاش آتش نشانان ارومیه
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • حریق در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در تهران