Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ وزیر امور خارجه آلمان از ایران خواست که به تعهدات هسته ای خود پایبند باشد در غیر این صورت تحریم قدرت های بزرگ علیه این کشور بازخواهند گشت.
به گزارش شفقنا به نقل از الجزیره، واکنش ها به گام جدید ایران در غنی سازی اورانیوم همچنان ادامه دارد.
"هایکو ماس”، وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد: اگر ایران به تعهدات خود درباره توافق هسته ای پایبند نباشد تحریم های کشورهای بزرگ دوباره علیه این کشور بازخواهند گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب ها: وزیر امور خارجه آلمان ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر امور خارجه آلمان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در بیت‌المقدس با وزرای خارجه انگلیس و آلمان گفتگو کرد و در واکنش به پاسخ قاطع کشورمان در عملیات «وعده صادق» گفت: «تمام جهان باید قاطعانه و سرسختانه علیه تهدید ایران که به دنبال تضعیف ثبات منطقه است، همکاری کند».

به گزارش خبرگزاری فرانسه، دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس و آنالنا بائربوک، همتای آلمانی وی از اولین دیپلمات‌هایی هستند که پس از حمله بی‌سابقه موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده‌اند.

بائربوک از اتحادیه اروپا خواسته است که تحریم‌های جدیدی را علیه فناوری پهپادی ایران اعمال کند. او روز گذشته گفته بود سفرش به سرزمین‌های اشغالی برای اعلام همبستگی آلمان با این رژیم است.

ادعا‌های رئیس رژیم صهیونیستی در خصوص کشورمان و تنش‌افزایی در منطقه در حالی بیان می‌شود که این رژیم طی ۶ ماه گذشته تمامی نواحی نوار غزه را بمباران کرده و بیش از ۸۰ درصد زیرساخت‌های آن را از بین برده است. این رژیم همچنین اول آوریل در اقدامی تجاوزکارانه به کنسولگری ایران در دمشق حمله کرده و جمعی از فرماندهان نظامی کشورمان را به شهادت رساند. 

حمله ایران به اسرائیل که بر اساس اصل شناخته شده «دفاع مشروع» صورت گرفته، تاکنون واکنش مقامات غربی را به همراه داشته است. پیش از این، مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز در هراس از تقویت توان دفاعی ایران و در حمایت از تل‌آویو اعلام کرد آمریکا تحریم‌هایی جدیدی علیه تهران وضع خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • وزیر امور خارجه آمریکا: اولویت ما کاهش تنش در منطقه است
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • درخواست کمک رئیس رژیم صهیونیستی از آلمان و انگلیس
  • سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالی
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران