Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای تخریب ساخت‌وسازهای غیرقانونی چهار هکتار از باغ مرکبات در بن جعفر از توابع شهرستان دزفول با دستور مقام قضایی تخریب شدند. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در دزفول، محمدخورشیدزاده در حاشیه تخریب ساخت و سازهای  باغ مرکبات بن جعفر دزفول، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به عدم مجوز قانونی برای ساخت و ساز و دیوارکشی در زمین‌های کشاورزی، این ساخت و سازها  بدون رعایت موارد قانونی بوده که با دستورمقام قضایی  چهار هکتار باغ تقسیم شده به 10قطعه تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهادکشاورزی دزفول با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون تعداد40 مورد باغ مرکبات درسطح شهرستان دزفول پلمپ شده، افزود: 600 پرونده تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز در باغ های مرکبات در محاکم قضایی در حال بررسی و تشکیل پرونده شده است و همچنین یک هزار و 600پرونده در سال‌های اخیر درباره ساخت و ساز  غیر مجاز و تغییر کاربری کشاورزی تشکیل پرونده شده است.

حکم تخریب ویلای داماد مقام ارشد کشوری تایید شدتخریب ویلایی لاکچری با زیربنای 1300 متر در گیلان / دستور دادستان ‌برای تخریب تمام ویلاهای غیرمجازتخریب ویلایی "شیک و لوکس" در فیروزکوه / دادستان "بی‌قانون" را نقره داغ کرد‌ +‌ فیلم

وی با اشاره به دلیل تخریب دیوارکشی باغ‌ها اشاره کرد و گفت: ساخت و ساز و دیوارکشی ها در باغ‌هابدون مجوز جهاد کشاورزی  با طی کردن مراحل قانونی تخریب می‌شوند. 

به گزارش تسنیم، شهرستان دزفول با داشتن باغات مرکبات همواره هدف گردشگری بوده که همین امر باعث تفکیک باغات و ساخت و ساز غیرمجازشده است؛  پنج هزار و  500  هکتارباغ مرکبات درشهرستان دزفول وجود دارد که  برخی مرکبات دزفول نظیر پرتقال که به لحاظ کیفیت به عنوان یک برند در بازار مصرف کشور شناخته می‌شود.

 

انتهای پیام/331

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین رئیس قوه‌قضائیه گفت: در اسفندماه بیش از ۶۰ ویلای غیرمجاز که هرکدام ۸۰ میلیارد تومان پیش‌فروش شده بودند را تخریب کردیم و در زمین‌هایشان درخت کاشتیم.

کد خبر 846178 منبع: فارس برچسب‌ها تخریب خبر ویژه قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای رئیس قوه قضائیه

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • تاکید بر توجه به معماری اسلامی ایرانی در ساخت و سازهای جدید
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • ماجرای تخریب ۶۰ ویلای غیرمجاز ۸۰ میلیارد تومانی ؛ گفتم تخریب کافی نیست...
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی