Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@11:58:27 GMT

ادامه کاهش قیمت گوشت قرمز (+ قیمت‌ها)

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۵۳۷

ادامه کاهش قیمت گوشت قرمز (+ قیمت‌ها)

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: کاهش قیمت گوشت در بازار ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی با اعلام مطلب افزود: با اتخاذ استراتژی مناسب از سوی دولت و تغییر نرخ ارز رسمی به نیمایی در حوزه واردات این کالا، تولید گوشت در کشور سودآور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه تحت تاثیر افزایش عرضه گوشت، قیمت‌ها در بازار کاهش یافت، ادامه داد: خوشبختانه بسیاری از تشکلها خبر از انباشت تولید گوشت می دهند، اما طبق برنامه‌ریزی ها، تا زمانی که قیمت دام زنده سنگین کاهشی بیش از این را تجربه نکند و به محدوده کمتر از ۲۵ هزار تومان نرسد، دولت کسری نیاز بازار را از محل واردات تامین خواهد کرد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وضعیت تولید دام سنگین و سبک در کشور پیش‌بینی کرد که روند کاهش قیمت گوشت تداوم یابد.

گوشت قرمز چند؟

گفتنی است که بنا بر اعلام انجمن بسته‌بندی مواد پروتئینی، قیمت ران گوساله بدون استخوان، پاک شده و بسته‌بندی در فروشگاه با احتساب تمام هزینه‌ها و سود فروشگاهی از ٩٥ هزار تومان به ٨٦ هزار تومان کاهش یافته است.

همچنین قیمت دست گوساله داخلی پاک شده بدون استخوان، با بسته‌بندی و احتساب تمام هزینه‌های تولید و عرضه و سود فروشگاهی از ٩٤ هزار تومان به ٨٤ هزار تومان رسیده است.

نرخ ران گوساله نیز از ٨٩ به ٨٠ هزار تومان و نرخ دست گوساله نیمایی از ٨٨ به ٧٩ هزار تومان رسید.

در حال حاضر قیمت دام سبک زنده نیز از حدود ۴۷ تا ۴۸ هزار تومان به محدوده ۴۲ هزار تومان و قیمت دام سنگین زنده از حدود ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان به ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان رسیده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گوشت قرمز قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • برای طول عمر به جای گوشت گاو، ماهی بخورید!