Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:07:51 GMT

احسان حاج صفی بازیکن ماه فوتبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۰۷۰۵

احسان حاج صفی بازیکن ماه فوتبال ایران شد

با بررسی های انجام شده توسط هیات داوری انتخاب بهترین های فوتبال، احسان حاج صفی به عنوان بهترین بازیکن مهر ماه ایران انتخاب شد.

به گزارش" ورزش سه"، اعضای گروه فنی برترین های سایت "ورزش سه" با بررسی عملکرد بازیکنان در بازی های انجام شده در مهرماه در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران در نهایت 5 نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن ماه را مشخص و از میان آن ها بهترین بازیکن این ماه را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هیات داوران متشکل از آقایان مجید جلالی، پژمان راهبر، امیر حاج رضایی، رحمان رضایی و علی سامره با بررسی بازی های انجام شده در این ماه به جمع بندی نهایی رسیدند. در مهر ماه گذشته با توجه با بازی های تیم ملی، سه هفته از رقابت های لیگ برتر برگزار شد که از مهمترین دیدارهای برگزار شده می توان به مسابقاتی چون پرسپولیس - سپاهان، سایپا - استقلال، تراکتور - نساجی، سپاهان - ذوب آهن و شهر خودرو - پرسپولیس اشاره کرد. همچنین در این زمان 4 مسابقه از جام حذفی و همچنین بازی های تیم ملی برابرکامبوج و بحرین نیز برگزار شد. کمیته فنی با بررسی این مسابقات در نهایت برای انتخاب بهترین بازیکنان ماه به جمع بندی رسید و از میان 5 نامزد نهایی احسان حاج صفی بازیکن تیم تراکتور به عنوان بهترین بازیکن ماه مهر انتخاب شد.


احسان حاج صفی بازیکن 29 ساله تراکتور و تیم ملی ایران در این فصل در تیم باشگاهی و تیم ملی در پست مورد علاقه اش که هافبک میانی است بازی می کند و در میان ستاره های مطرح تیمش نمایش فوق العاده ای داشته است. او که به اردوی تیم ملی دعوت شده بود به دلیل مصدومیت در بازی حساس برابر عراق تیم ملی را همراهی نمی کند.

 

 


آرای کمیته فنی:


امیر حاج رضایی: 1-احسان حاج صفی  ، 2-محمد محبی  ، 3-مهدی ترابی ، 4- فرشید اسماعیلی ،5- محمد طیبی
مجید جلالی: 1-مهدی ترابی، 2-احسان حاج صفی ، 3-محمد طیبی ،4- فرشید اسماعیلی ، 5-محمد محبی
رحمان رضایی: 1-فرشید اسماعیلی، 2-احسان حاج صفی ، 3-مهدی ترابی ، 4-محمد طیبی ، 5-محمد محبی
علی سامره: 1-فرشید اسماعیلی، 2-مهدی ترابی ، 3- احسان حاج صفی  ، 4-محد طیبی  ، 5- محمد محبی
پژمان راهبر  : 1-احسان حاج صفی ،2- محمد طیبی ،3- محمد محبی ،  4-فرشید اسماعیلی ، 5-مهدی ترابی


*روش امتیاز دهی به گونه ای است که نفر اول 5 ، نفر دوم 4 ، نفر سوم 3 ، نفر چهارم 2 و نفر پنجم یک امتیاز به دست می آورند و از مجموع امتیازات این بازیکنان که توسط پنج عضو کمیته فنی مشخص شده بهترین بازیکن انتخاب می شود. با احتساب امتیاز ها احسان حاج صفی با 21 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن ماه مهر برگزیده شد.
امتیازات:

 


احسان حاج صفی(تراکتور) هافبک میانی : 21 امتیاز

 

 

 


فرشید اسماعیلی( استقلال)-هافبک تهاجمی : 16 امتیاز

 


 

مهدی ترابی (پرسپولیس)- هافبک تهاجمی : 16 امتیاز

 

 

 


محمد طیبی(نفت مسجد سلیمان)- مدافع وسط: 12 امتیاز

 

 


محمد محبی (سپاهان)- وینگر : 10 امتیاز

 

 

فرشید اسماعیلی احسان حاج صفی فولادمبارکه سپاهان نفت مسجد سلیمان محمد طیبی پرسپولیس تهران محمد محبی تراکتور مهدی ترابی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی احسان حاج صفی فولادمبارکه سپاهان نفت مسجد سلیمان محمد طیبی پرسپولیس تهران محمد محبی تراکتور مهدی ترابی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش 14.48 میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

به نقل از فارس استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت 24 هفته از لیگ آبی پوشان با 53 امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی 52 امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده 82 جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با 2 پله صعود در رده 161 دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا 9 پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان 79 پله است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898267

دیگر خبرها

  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم