Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@20:02:25 GMT

پرواز آنتونف 74 هیچ وقت ممنوع نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۱۰۹۲

به گزارش فارس،‌‌ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در جمع خبرنگاران درباره پرواز هواپیماهای آنتونف اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مرجع بین‌المللی درباره صدور مجوز پرواز برای هر هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری است که این سازمان با ضوابط تشخیص می‌دهد می‌تواند به هواپیمایی مجوز پرواز دهد و این در صلاحیت سازمان هواپیمایی کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آنتونف 74 از قبل در ناوگان هوایی کشور پرواز می‌کرده است، گفت: هیچ زمانی ممنوعیت پرواز برای آنتونف 74 صادر نشده است و فقط درباره آنتونف 140 بود که کمیته بررسی سانحه همان زمان به موضوع سانحه ورود کرد و جمع‌بندی آن نیز مشخص و شفاف است و صاحب این هواپیماهای آنتونف 140 هم تقاضای شروع فعالیت نداشته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هیچ پرونده‌ای در سازمان هواپیمایی در این باره وجود ندارد، گفت: سازمان هواپیمایی کشوری کمیته بررسی سانحه دارد و مرجع بین‌المللی هوانوردی است و هر مرجعی که می‌خواهد سانحه را بررسی کند باید ملاک بررسی خود را گزارش کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری قرار دهد. این مهم است و ما نمی‌توانیم 100 مرجع در کشور داشته باشیم.

* برنامه‌ریزی افزایش ترانزیت ریلی تا 50 میلیون تن تا سه سال آینده

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم 10 میلیون تن ترانزیت ریلی را به 50 میلیون تن تا سه سال آینده برسانیم،‌ گفت: در سال جاری تعاملات ما با آذربایجان متاثر از اجرای پروژه خط ریلی آستارا ـ آستارا تا 50 درصد افزایش یافته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید جبلی امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از تعیین شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب جلسه کارشناسی در حوزه برنامه‌ریزی صدا و سیما تشکیل شد و شورای معاونان به طور مفصل برای راه‌های تحقق جهش تولید با مشارکت مردم بحث و بررسی کردند.

وی افزود: در نهایت مقرر شد مصادیق مشارکت مردم در افزایش تولید معین شود و همچنین قوانین و اسناد بر زمین مانده که تحقق شعار سال منوط به اجرای آن است، در دستور کار فوری قرار گیرد.

رئیس سازمان صدا و سیما دیگر مواردی که می‌تواند به تحقق شعار سال کمک کند نیز گفت: نحوه تولیدات رسانه ملی با کمک و مشارکت مردم تا قبل از پایان هفته دوم فروردین توسط مسئولان و کارشناسان این سازمان بررسی می‌شود.

جبلی یادآور شد: بر اساس سند تحول رسانه ملی امسال و در ایام تعطیلات نوروزی ۲ تنوع قابل توجه شامل تنوع در تولیدات برنامه‌ها اعم از برنامه‌های سرگرمی و نوروزی و حضور میهمانان در برنامه‌ها داشتیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل بر اساس بازخوردهای اولیه امسال افزایش بیش از ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی را نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: هزینه‌های برنامه‌ها به صورت معمول در قالب قرارداد کلی شبکه با تهیه کننده و حامی مالی است و جزئیات قراردادها در اختیار این سازمان نیست و با پرداخت‌های غیر معقول موافق نیستیم. رویه‌های غلط که از دوره‌های قبل صدا و سیما رواج داشته به تدریج در دست اصلاح است.

کد خبر 739659

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی مسافران هوایی از مرز ۲ میلیون نفر گذشت
  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • استخدام رسمی برای مدت ۵ سال ممنوع شد؟
  • جابه جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • جابه‌جایی نزدیک به ۲ میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳
  • پرواز گرگان-مشهد-گرگان برای روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته بر قرار شد
  • نحوه تولیدات رسانه ملی با مشارکت مردم بررسی می‌شود
  • ۹ فرودگاه بین‌المللی کشور زیر ذره بین سازمان هواپیمایی کشوری
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • نظارت بازرسان بر عرضه بلیت‌ های نوروزی در ۹ فرودگاه بزرگ