Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه  خبرگزاری آسوشیتدپرس از کپنهاگ، ‌ مقام های دانمارکی می گویند عناصری که از سوئد به دانمارک می آیند، ‌ مرتکب این حملات می شوند.

کنترل مرزی بین دانمارک و سوئد از روز سه شنبه به مدت شش ماه روی پلی بین دو کشور و چند بندر انجام می شود.

براساس اعلام پلیس دانمارک، افرادی که از این مرز مشترک عبور می کنند، بازرسی می شوند، ضمن اینکه مقام های مربوطه به طور ویژه بر جرایم فرامرزی با مواد منفجره و سلاح، متمرکز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماه فوریه (بهمن ۱۳۹۷)، ۱۳ انفجار در کپنهاگ روی داده است. مقام های دانمارکی معتقدند که عامل انفجار ۶ اوت (۱۵ مرداد) در اداره مالیات دانمارک، افرادی بودند که از سوئد وارد این کشور شدند. دو شهروند سوئدی در ارتباط با این حمله در بازداشت هستند.   

مقام های دانمارکی قصد دارند علاوه بر کنترل های مرزی، بر تعداد بازرسی از اعضای گروه های تبهکار بیفزایند و در همین راستا، از پهپادها و سگ های بمب یاب بیشتر استفاده کنند.

سوئد و دانمارک از طریق پل «اورسوند» به هم متصل هستند. هر دو کشور در اتحادیه اروپا و منطقه شنگن عضویت دارند. ۹۱۰۹

 سوئد چندی پیش در واکنش به بحران مهاجرتی اروپا، نظارت مرزی خود را از طریق کنترل تعیین هویت افراد، سخت تر کرد.

دانمارک نیز مقررات جدیدی را در مرز مشترک خود با آلمان اعمال کرد، اما این سختگیری در مرز مشترک دانمارک – سوئد به کار گرفته نشد.

برچسب‌ها سوئد کنترل مرزی دانمارک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوئد کنترل مرزی دانمارک سوئد کنترل مرزی دانمارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • بازدید نماینده عالی دولت در خراسان رضوی از پروژه کنترل آب‌های مازاد مرزی
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • کشف بیش از ۲۸ هزار عدد قرص قاچاق در هنگ مرزی تایباد
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند