Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیین افتتاح کارخانه فولاد بافت، رئیس جمهور و وزیر صمت در ارتباط با افتتاح این پروژه سخنانی متناقض مطرح کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بعد ظهر امروز رحمانی وزیر صمت در افتتاح کارخانه فولاد بافت گفت: یکی از مزایای کارخانه بافت کاملا ایرانی بودن آن است؛ ۳۰درصد قبل از تحریم ها و بعد از مدتی تعطیلی؛ 70 درصد بعدی بعد از تحریم ها به وسیله مهندسین ایرانی و کاملا بومی ساخته و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که حسن روحانی افتتاح کارخانه فولاد بافت را یکی از دستاوردهای برجام دانست و اظهار داشت: ما توانستیم به کمک برجام این کارخانه را تکمیل و امروز افتتاح کنیم!

با توجه به صحبت های ضد و نقیض رئیس جمهور و وزیر صمت، مشخص نشد با وجود تحریم ها کارخانه کاملا بومی ساخته شده یا برجامی که قرار بود تحریم ها را بردارد باعث ساخت این کارخانه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «انور ابراهیم» نخست وزیر مالزی گفت: حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل اقدامی «مشروع» است.

انور ابراهیم افزود: حمله ایران پاسخی به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق بود.

نخست وزیر مالزی همچنین از رژیم صهیونیستی خواست اقدامات تنش زای خود را متوقف کند.

رئیس جمهور ونزوئلا هم پیشتر حمله تنبیهی ایران علیه اهدافی در اراضی اشغالی را موجه دانست.

«نیکلاس مادورو» گفت اگر کشور دیگری هم در دنیا به سفارت آمریکا در هر جا حمله کند، آیا آمریکا ساکت می ماند؟ مادورو ادامه داد که آمریکا حتماً به آن کشور حمله می کند.

کد خبر 6080178

دیگر خبرها

  • واکنش دیدنی وزیر خارجه الجزایر به سخنان نماینده اسرائیل | ویدئو
  • کارخانه فروآلیاژ پارس دامغان افتتاح شد
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • بازتاب آیین روز ارتش ایران در رسانه‌های خارجی/ ترس متحدان اسرائیل از توان موشکی تهران
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور