Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرزاد شریفی معاون عمرانی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کشور ما یک کشور بحران‌خیز است و ۸۰ درصد بلایای طبیعی موجود در کشور ما رخ می‌دهد و یکی از این اتفاقات زلزله است.

او افزود: باید تمام دستگاه‌ها آمادگی لازم را برای وقوع بلایای طبیعی از جمله زلزله را داشته باشند تا هنگام حادث شدن این بلایا دچار غافلگیری نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرریفی تأکید کرد: آموزش در این مقوله بسیار مهم است و این آموزش‌ها باید کاربردی و از استاندارد‌های لازم برخوردار بوده و به صورت کارگاهی برگزار و به آموزش تئوری صرف بسنده و اکتفا نشود.

معاون عمرانی فرماندار بندر ماهشهر بیان داشت: برخی از دستگاه‌ها وظایفی که در این راستا قانون‌گذار بر عهده آن‌ها گذاشته را مورد اهمال و سهل‌انگاری قرار داده‌اند.

این مقام مسئول گفت: در بحث استحکام ساختمان‌ها و مقاوم‌سازی آن‌ها در برابر وقوع زلزله باید مورد توجه قرار بگیرد.

او ادامه داد: بیست و یکمین مانور زلزله ۶ آذرماه امسال در مدارس پیام انقلاب در بلوار جانبازان بندر ماهشهر و شهیده سهام خیام در شهر چمران و یکی از مدارس بندر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

شریفی در پایان گفت: مانور زلزله امسال در شهرستان بندر ماهشهر باید با همکاری و تعامل شایسته همه دستگاه‌های متولی به شکلی برگزار شود که جزو شهرستان‌های برتر در این بحث باشیم.

انتهای پیام/م

برپایی مانور زلزله

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زلزله حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی از سوم لغایت چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسعود قاضی پور شیروان در گفتگو با خبرنگار دانشجو، درخصوص کنفرانس ملی مهارت اظهار کرد: این کنفرانس که برای اولین بار به بررسی مهارت از ابعاد مختلف می‌پردازد از سوم لغایت چهارم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی ادامه داد: ۱۸۷مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که تقریبا تمام نقش‌آفرینان حوزه مهارتی کشور در آن مشارکت داشته‌اند.

قاضی پور خاطرنشان کرد: پنج محور اصلی در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند که شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، آینده مشاغل، نقش بخش‌های دولتی و خصوصی در آموزش فنی‌وحرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان است.

وی افزود: در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس، چندین میزگرد تخصصی با موضوعاتی نظیر  جایگاه مهارت آموزی و چالش‌های آن برگزار می‌شود و راهکار‌ها توسط متخصصان تبیین می‌شود.

دیگر خبرها

  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی برای حل مشکل ترافیک در ایست بازرسی کنجی بندر خمیر
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • اهدای بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی
  • تهیه کولر برای مدارس شهر بندر امام خمینی (ره)
  • نهمین کنفرانس بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله برگزار می‌شود
  • فعالیت اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است
  • مانور تماشایی موشک ایرانی قبل از برخورد به هدف + فیلم
  • رژیم صهیونیستی در الجلیل رزمایش برگزار می‌کند