Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@13:02:48 GMT

برگزاری پیش اجلاسیه نماز در ۳۲ مدرسه مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۱۱۹۸

برگزاری پیش اجلاسیه نماز در ۳۲ مدرسه مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیمی گفت: پیش اجلاسیه نماز ویژه دانش آموزان چهار هزار مدرسه مازندران امروز (۲۰ آبان) با حضور مسئولین در ۳۲ مدرسه پایلوت نظیر دبستان دخترانه مقیمی بابل برگزار شد و تمامی این اجلاسیه ها با اقامه نماز جماعت به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «عباسعلی ابراهیمی» امروز دوشنبه (20 آبان ماه) در پیش اجلاسیه نماز در دبستان دخترانه مقیمی بابل، ‍اظهار کرد: بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز آذر ماه امسال به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرستاداقامه نماز استان مازندران بابیان اینکه ترویج فرهنگ نماز را در آستانه برگزاری این اجلاسیه با برگزاری پیش اجلاسیه های نمادین در مدارس استان پیگیر هستیم، افزود: با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان مازندران و همکاری ائمه جمعه و سایر مسئولین شهرستانی و استانی پیش اجلاسیه نماز هم‌زمان در 32 شهرستان مازندران برگزار شد.

 

وی ضمن قدردانی از دانش آموزان و مدیر و مربیان دبستان دخترانه مقیمی بابل برای میزبانی شایسته از پیش اجلاسیه نماز، یادآور شد: اجلاسیه بیست و هشتم نماز امسال با شعار «نماز و دانش آموزان» در گرگان برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیمی بابیان اینکه ستاد اقامه نماز استان مازندران در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و نظارت و ارزیابی فعالیت دارد، خاطرنشان کرد: 104 دستگاه اجرایی استان در حوزه نماز و ترویج این فرهنگ نورانی یاری‌رسان ستاد اقامه نماز هستند.

 

به گزارش شبستان، پیش اجلاسیه نماز که ویژه دانش آموزان چهار هزار مدرسه مازندران تدارک دیده‌شده بود با حضور مسئولین در 32 مدرسه پایلوت در 32 شهرستان استان نظیر دبستان دخترانه مقیمی بابل برگزار شد و تمامی این اجلاسیه ها به اقامه نماز جماعت ختم شد. حجت‌الاسلام «حسن روحانی» امام‌جمعه بابل امروز پیش‌نماز دانش آموزان دبستان دخترانه مقیمی این شهرستان بودند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان شبستان یزد رفسنجان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل نماز و دانش آموزان اجلاسیه سراسری نماز امام جمعه بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر برگزاری جشنواره قصص قرآنی گفت: در این جشنواره دانش آموزان ۲۷ مدرسه از نواحی ۴ و ۶ آموزش و پرورش مشهد و دانش آموزان ۱۳ مدرسه مفتاح شرکت کردند و با ارسال ۶۳۵ اثرِ تصویرگری، نمایشنامه نویسی، نماهنگ، نقالی و نمایش با محوریت قصص قرآنی باهم رقابت کردند.


خانم یاوری افزود: در قرآن کریم مطالب به سه شکل معارف، احکام و قصص برای ما آمده است اما قصص ترکیب احکام و معارف است و امروزه ما برای معرفی این معجزه الهی به نسل نو  وظیفه داریم.

دیگر خبرها

  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • قیمت کتاب درسی دانش آموزان اعلام شد/ جزئیات ثبت سفارش
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد