Web Analytics Made Easy - Statcounter

هماد سامری عصر روز دوشنبه در نشست خبری پس از پیروزی برابر تیم شهرداری قزوین بیان کرد: از تیم شهرداری قزوین شناخت چندانی نداشتیم ولی برای پیروزی در این دیدار برنامه های خاصی را ارایه دادیم.

وی افزود: بازی را خوب آغاز کردیم و به امتیازات خوبی در نیمه اول دست یافتیم و در نیمه دوم بیشتر به کار کردن حرکات تاکتیکی روی آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: البته شهرداری قزوین تیم شایسته ای بود و با اینکه تجربه چندانی نداشتند برابر ما در دقایقی بازی خوبی را ارایه دادند.

سامری ادامه داد: پس از اختلاف امتیازی که در بازی ایجاد شد سعی در اداره کردن بازی داشتیم که بازیکنان ما به خوبی این کار را انجام دادند و به پیروزی مهمی در هفته سوم دست یافتیم.

وی افزود: امسال در لیگ برتر کار برای کسب عنوان قهرمانی برای تمامی مدعیان سخت است زیرا چند تیم با جذب نفرات ملی پوش و خارجی رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: ما تنها تیم مدعی قهرمانی هستیم که بازیکن خارجی در اختیار نداریم و بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کرده ایم.

سامری بیان کرد: با چنین شرایطی کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است و این درحالیست که انتظار از ما در آبادان بسیار بالاست و باید این انتظار را برآورده کنیم.

وی افزود: به دلیل محدود شدن بودجه نتوانستیم بازیکن خارجی و ملی پوش جذب کنیم ولی بازیکنانی جذب شدند که در لیگ برتر حرفی برای گفتن خواهند داشت.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر در آبادان موفق شد با نتیجه ۸۵ بر ۶۲ میهمانش شهرداری قزوین را شکست دهد.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال خوزستان آبادان لیگ برتر بسکتبال خوزستان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد

بازی پرسپولیس برابر نفت آبادان دهمین دیدار اوسمار ویرا از زمان حضورش در این تیم به عنوان سرمربی بود و پرسپولیس با برد 3-0 برابر نفت آبادان، هشتمین برد خود را در دوران این مربی برزیلی به دست آورد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس با مربیگری اوسمار ویرا، 9 بازی در لیگ برتر و یک بازی در جام حذفی داشته است. در این 9 بازی، پرسپولیس 7 برد و یک مساوی و یک باخت داشت. مساوی پرسپولیس برابر استقلال و باخت این تیم در اولین بازی برابر تیم آلومینیوم اراک رقم خورد.

پرسپولیس در دوران اوسمار، یک برد هم در جام حذفی برابر نفت و گاز گچساران داشته و این مربی برزیلی با 8 برد و یک مساوی و یک باخت و کسب 25 امتیاز در 10 بازی بهترین شروع را در بین تمام مربیان تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر داشته است. هیچ کدام از مربیان پرسپولیس در ادوار مختلف لیگ برتر ایران اعم از علی پروین، یحیی گل محمدی، برانکو ایوانکوویچ، افشین قطبی و ... در اولین حضور خود در 10 بازی تا این حد امتیاز نگرفتند. بر این اساس اوسمار ویرا بهترین سرمربی تاریخ پرسپولیس در بازه زمانی 10 بازی اول بوده که البته در بین این مربیان تنها در دوران قبل از لیگ برتر و در سال 1350، آلن راجرز قادر بود بهتر از اوسمار عمل کند و در 10 بازی اول خود 9 برد و یک باخت داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • مصاف طبیعت و پالایش برای صعود به نیمه نهایی لیگ بسکتبال
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه