Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم کشورمان گفت: گزارش جدید آژانس اذعان کرده که آژانس به اماکن مورد نیاز دسترسی دارد، ایران به اجرای داوطلبانه و موقت پروتکل الحاقی ادامه می‌دهد و راستی آزمایی عدم انحراف مواد و فعالیت‌های اظهارشده در ایران، ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کاظم غریب آبادی گفت: برابر این گزارش، فعالیت‌های راستی آزمایی آژانس درخصوص برجام از ۱۶ ژانویه ۲۰۱۶ تاکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش همچنین می‌افزاید که ایران غنی سازی UF6 را در فردو آغاز کرده و سطح غنی‌سازی ایران نیز به ۴.۵ درصد رسیده است. میزان ذخایر اورانیوم غنی شده ایران نیز تا تاریخ ۳ نوامبر، ۳۷۲.۳ کیلوگرم اعلام شده است.

 

سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین افزود: گزارش آژانس، همچنین اذعان می دارد که ایران سانتریفیوژهای جدید را نیز برابر اعلام اخیر خود نصب کرده است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت خبرگزاری شبستان استان بوشهر شیراز شبستان یزد رئیس جمهور کاظم غریب آبادی غریب آبادی آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی به‌نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ حسن صالحی، جانشین فرماندهی انتظامی شیروان اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: پس از بررسی آثار به‌جامانده از سارقان و اخذ اظهارات مال باختگان ۳ نفر سارق شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شیروان افزود: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی لوازم منزل به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

صالحی در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از عموم شهروندان خواست تا با نصب تجهیزات هشدار دهنده و دوربین‌های مداربسته در اماکن خصوصی خود، سارقان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته و هر گونه تردد افراد مشکوک را جهت پیگیری لازم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1227973 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • ادعای بی‌اساس گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران تکرار شد
  • جنجال جدید کریمی قدوسی درباره موشک های با برد ۱۲ هزار کیلومتر /قلهکی: این ادعاها پیوست گزارش آژانس علیه ایران خواهد شد
  • گروسی: ایران با داشتن اورانیوم غنی‌شده چند هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • ۵ میلیارد ریال اموال مسروقه در شیروان کشف شد
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم
  • سهمیه‌های المپیکی ایران به 30 رسید