Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:42:31 GMT

نویدکیا؛ مهره‌ای که به پازل قلعه نویی اضافه شده؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۱۵۸۶

نویدکیا؛ مهره‌ای که به پازل قلعه نویی اضافه شده؟

رسول نویدکیا در دیدار برابر تراکتور با تصمیم امیرقلعه نویی وارد زمین شد و توانست رضایت امیرقلعه نویی را جلب کند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته برای رسول نویدکیا با کابوس مصدومیت به نیمه رسید و در ادامه فصل نیز امیرقلعه نویی به او فرصت نداد تا دیدار آخر برابر استقلال خوزستان که بازیکن کهنه کار و محبوب اصفهانی ها برای دقایقی برای تیمش بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در فصل جدید اما شرایط تغییر کرده است و امیرقلعه نویی در هفته دهم به هافبک شماره 8 خود فرصت داد؛ آن هم در دیدار برابر تراکتور و در شرایطی که از ترکیب اصلی خود و عملکرد بازیکنانش در میانه میدان راضی به نظر نمی رسید؛ پس رسول نویدکیا بازی به دقیقه 20 نرسیده بود که از روی نیمکت فراخوانده شد و به او دستور گرم کردن دادند.
نویدکیا پیش از اینکه نیمه به پایان برسد، جایگزین محمد کریمی شد و علیرغم اینکه مدت ها بود از ترکیب اصلی و حضور در بازی های مهم محروم بود، توانست نمایش خوبی داشته باشد و در نشست خبری پس از بازی مورد تمجید امیرقلعه نویی قرار گرفت.

 

البته سرمربی طلایی پوشان حتی می توانست دو هفته زودتر و در دیدار خانگی برابر سایپا از نویدکیا استفاده کند ولی در آن مسابقه که مهدی کیانی هم به دلیل محرومیت غائب بود، ترجیح داد تا از محمد مهدی زاده در پست هافبک دفاعی استفاده کند.
با تمام این ها در این فصل به نظر می رسد شرایط برای نویدکیا نسبت به فصل گذشته متفاوت باشد. او در هفته دهم بازی قابل قبولی در میانه میدان انجام داده و هیچ بعید نیست با توجه به تجربه و محبوبیتی که در اصفهان دارد، در ادامه فصل بیشتر از این ها به نویدکیا فرصت بازی برسد.

 

 

عکس: از ابولفضل ناظوری

رسول نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رسول نویدکیا فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره

به گزارش همشهری آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و همینطور مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرده تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

کد خبر 846022 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • اولین دادگاه برخط در دادگاه بخش قلعه نو در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد
  • دستیار قلعه نویی سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • دیدار وزیر ورزش با پیشکسوت مغضوب قلعه‌نویی!
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی و جلالی
  • دعوت از قلعه‌نویی و یک مربی ایرانی به گردهمایی مربیان بزرگ قاره
  • دعوت AFC از قلعه نویی و جلالی برای حضور در اجلاس مربیان آسیا
  • دعوت از قلعه‌نویی در گردهمایی بزرگ مربیان قاره