Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر ورزش و جوانان در جلسه کمیته صیانت از ارزش‌های فرهنگی و اخلاقی تأکید کرد باید جلوی بداخلاقی، فحاشی و هتاکی برخی طرفداران ورزشی گرفته شود. تاریخ انتشار: 20:09 - 20 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۰۴۱

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در نشست کمیته صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف و اساتید دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش و اثرگذاری آن در جامعه گفت: از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می‌دهد، حساس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد که خود رهبر معظم انقلاب نیز بر روی مسابقات ورزشی حساس هستند و همیشه در دیدار‌هایی که داشتیم ایشان رهنمود‌های خود را بیان می‌کنند و پیگیر مسایل ورزش کشور و نتایج قهرمانان هستند.

وی در بخش دیگر از سخنانش به حواشی رقابت‌های لیگ اشاره کرد و افزود: در موضوع صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در میادین ورزشی باشگاه‌ها مسئولیت اصلی دارند و فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون‌ها حتما باید پاسخگو باشد و سایر دستگاه‌ها از برنامه‌ها و فعالیت‌های آنان حمایت می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: نگاه این کمیته تنها منحصر به فوتبال نیست بلکه مصوبات آن در سایر رشته‌ها مانند والیبال، بسکتبال و کشتی نیز باید توسط باشگاه‌ها و فدراسیون‌های مربوطه دقیقا اجرا شود.

وزیر ورزش و جوانان تأکید کرد هیچ مدیر باشگاه، بازیکن و مربی و حتی مسئولی اجازه ندارد با پرداختن به حواشی، فضای امن و جذاب ورزش به ویژه فوتبال را پر التهاب کند.

وی از فدراسیون‌ها خواست با حاشیه‌پردازان که امنیت و آرامش خاطر مردم را بهم می‌زنند برخورد انضباطی کرده و در این مورد کوتاهی نداشته باشند.

وزیر ورزش گفت: باید جلوی بداخلاقی، فحاشی و هتاکی برخی طرفداران ورزشی گرفته شود و مردم باید در محیطی شاد و آرام و سالم بیننده رقابت‌های ورزشی باشند.

سلطانی‌فر همچنین نقش رسانه‌ها را در کنترل حواشی بسیار مهم دانست و از نماینده رسانه ملی در این نشست خواست تا از مجریان و گزارشگران بخواهد در آرامش‌بخشی فضای ورزش کمک حال مدیران ورزش، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها باشند.

وزیر گفت: نقد کردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا من طرفدار انتقاد صحیح، عالمانه و تقویت آگاهی‌های مردم هستم، ولی نقد‌ها نباید منجر به ایجاد دغدغه و اضطراب برای مردم شود چرا که با ورزش باید دل مردم را شاد کنیم نه اینکه ایجاد استرس کنیم و وحدت ملی صدمه بخورد.

مسعود سلطانی‌فر گفت: جامعه شاد و با اعتماد به نفس برای کار و فعالیت و سازندگی آماده‌تر است و ورزش و به خصوص فوتبال می‌تواند نقش برجسته‌ای در افزایش شادکامی مردم داشته باشد.

وزیر ورزش گفت: توقع ندارم همه چیز را خوب جلوه دهیم، ولی به شایعات هم دامن نزنیم و فضای ورزش را برای مردم تلخ نکنیم. من از رسانه‌ها انتظار همکاری و آرامش‌بخشی فضای ورزش کشور را دارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سلطانی فر فوتبال هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است گفت: توزیع عادلانه زیرساخت های ورزشی اصلی بسیار مهم و کلیدی است که موجب رشد و توسعه ورزش در سطح استان می شود.

وی اضافه کرد: برای تحقق این مهم،‌ توسعه زمین چمن های مصنوعی در روستاها و نقاط محروم و کم برخوردار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های مهم این اداره، ساخت مکان های ورزشی در شهرک های اقماری است که متاسفانه آنگونه که باید و شاید در سال های گذشته به آن توجه نشده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال جاری برای تامین اعتبار خرید تجهیزات تخصصی هیات های ورزشی اقدام کرده ایم تا شاهد توسعه هیات های ورزشی و عملکرد بهتر آنها باشیم.

این مسوول با اشاره به زیرساخت های موجود در استان، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۰ مکان ورزشی در سطح استان فعال است که اغلب در اختیار هیات های ورزشی و بخش خصوصی قرار دارد هرچند این تعداد فضا و مکان ورزشی در سطح استان کافی نیست.

وی با بیان اینکه اغلب این فضاهای ورزشی در مناطق شمالی یا غرب شهر واقع شده است، اضافه کرد: مناطق جنوبی شهر از مکان های مورد نیاز ورزشی بی بهره است که باید چاره اندیشی لازم در این زمینه صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت