Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر این اساس در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ (به عنوان نخستین فصل برگزاری این رقابت‌ها در ریاض) این تورنمنت با حضور چهار تیم رئال مادرید، بارسلونا، والنسیا و اتلتیکو مادرید از هشت تا ۱۲ ژانویه برگزار خواهد شد و مطابق قرارداد امضا شده مابین فدراسیون فوتبال اسپانیا و مقامات عربستان زنان بدون هیچ محدودیتی می‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور یافته و مسابقات را به تماشا بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود، سازمان عفو بین‌الملل نسبت به ایده برگزاری این تورنمنت در عربستان اعتراض کرده و حتی جنبشی مجازی را علیه این تورنمنت به راه انداخته است.

این در حالی است که «جرارد پیکه» مدافع باشگاه بارسلونا از طریق شرکت سرمایه‌گذاری خود که با عنوان کاسموس شناخته شده و بنیانگذار قالب جدید رقابت‌های جام دیویس (تنیس) نیز محسوب می‌شود، به عنوان واسطه مابین فدراسیون فوتبال اسپانیا و مقامات سعودی ایفای نقش کرده که البته مقامات فوتبال اسپانیا به سرعت چنین موضوعی را تکذیب کرده‌اند.

در نخستین فصل سه دیدار شامل ۲ نیمه نهایی و فینال در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار خواهد شد.

 هند، چین و قطر پیش‌تر نسبت به میزبانی از این تورنمنت ابراز تمایل کرده بودند اما پیشنهاد مالی سعودی‌ها دندان‌گیرتر بود.

قرعه‌کشی این تورنمنت نیز دقایقی پیش انجام شد و از قرار زیر است:

نیمه نهایی نخست: چهارشنبه ۸ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۸ دی‌ماه)

والنسیا - رئال مادرید

نیمه نهایی دوم: پنجشنبه ۹ ژانویه (۱۹ دی‌ماه)

بارسلونا - اتلتیکو مادرید

فینال: یکشنبه ۱۲ ژانویه (۲۲ دی‌ماه)

برنده نیمه نهایی اول - برنده نیمه نهایی دوم

برچسب‌ها سوپرجام اسپانیا اتلتیکو مادرید جرارد پیکه بارسلونا والنسیا عربستان سعودی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوپرجام اسپانیا اتلتیکو مادرید جرارد پیکه بارسلونا والنسیا عربستان سعودی سوپرجام اسپانیا اتلتیکو مادرید جرارد پیکه بارسلونا والنسیا عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته در ورزشگاه اتحاد، تیم فوتبال منچسترسیتی پذیرای رئال مادرید بود که این بازی پس از تساوی 1-1 در وقت‌های عادی و اضافه، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 به سود تیم رئال مادرید خاتمه یافت.

بازی در حالی به میزبانی نماینده انگلیس برگزار شد که نبرد این تیم و حریف اسپانیایی‌اش در مادرید در هفته گذشته 3-3 تمام شد و بنابراین هر یک از این دو تیم تنها در صورت کسب پیروزی با هر نتیجه‌ای راهی مرحله بعدی می‌شدند. رئالی‌ها زودتر به گل رسیدند و در یک ضدحمله سرعتی در دقیقه 12 توسط ردریگو دروازه سیتی را گشودند. منچسترسیتی برای جبران گل خورده فشار زیادی به حریف آورد و در نهایت توسط کاپیتان کوین دی‌بروینه در دقیقه 76 قفل دروازه حریف را شکست و گل تساوی را زد.

در 30 دقیقه وقت اضافه هم گلی به ثمر نرسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در نهایت رئال 4-3 پیروز شد و به دور بعد رفت.

بازی دیشب و صعود رئال بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیا و انگلیس داشت. برای انگلیسی ها شب سختی بود چون آرسنال هم با شکست از بایرن نتوانست به نیمه نهایی برسد و لیگ برتر هیچ نماینده ای در چهار تیم پایانی ندارد.

اسپورت کاتالونیا: باورنکردنی

موندودپورتیوو: رئال در نیمه نهایی با پنالتی...سیتی مالک مطلق توپ و میدان بود ولی رئال به خوبی مقاومت کرد و حالا حریف بایرن در نیمه نهایی خواهد بود.

 

 

مارکا: زنده باد پادشاه

میرر: استیصال ... همه چیز برای سیتی و آرسنال به یکباره فرو ریخت.

دیلی استار: درد واقعی

دیلی میل: عذاب واقعی

اکسپرس: سیتی در ضربات پنالتی تاوان داد

آاس: رئال هرگز نمی میرد

 

دیگر خبرها

  • رئال مادرید بیش از دو برابر بارسلونا به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • رئال مادرید هرگز نمی‌میرد؛ زنده‌باد پادشاه!
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • واکنش احساسی نادال پس از حذف در بارسلونا
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • امباپه بارسلونا را قورت داد! (عکس)
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!