Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مینا قیم کتابدار کتابخانه عمومی شهید حداد عادل آبادان گفت: هدف از بازدید دانش آموزان دبیرستان مهین دانشیان آشنایی آنها با محیط و برنامه های مختلف کتابخانه، همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی می باشد.

او ادامه داد: کتابخانه محل کشف استعدادهای دانش آموزان است و انتظار می رود که والدین در هدایت فرزندان به کتابخانه تلاش گسترده تری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتابدار کتابخانه عمومی شهید حداد عادل آبادان افزود: دانش آموزان در این بازدید دو ساعته پس از عضویت در کتابخانه و امانت کتاب، اقدام به مطالعه کتاب های گوناگون نمودند.

قیم در پایان خاطر نشان کرد : این برنامه با همکاری امید مهدیان دیگر کتابدار کتابخانه شهید حداد عادل آبادان اجرا شد.

انتهای پیام/ د

بازدید دانش آموزان از کتابخانه شهید حداد عادل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کتاب کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد

 رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه قرائت خانه‌ها با سابقه‌ی ۳۰ ساله در استان یزد برای تقویت بنیه‌ی علمی دانش آموزان و استفاده از فرصت مطالعاتی ایجاد می‌شوند، گفت: در نوروز امسال ۵۵ قرائت خانه در استان یزد ایجاد شده که ۲۰ قرائت خانه از این تعداد در شهر یزد فعالیت دارند. 

وی با اشاره به اینکه ۲ هزار دانش آموز از این قرائت خانه بهره می‌برند، ادامه داد: قرائت خانه‌ها فرصت خوبی برای مطالعه، مشاوره و رفع اشکال دانش آموزان فراهم می‌کند و ساعت فعالیت این مکان‌ها در ماه مبارک رمضان از ساعت ۵:۳۰ تا ۲۳ است. 

فعالیت قرائت خانه‌ها در استان یزد از ۲۸ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه نیز ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • ساخت مستند زندگی دانش‌آموزان و فرهنگیان شهید حادثه تروریستی کرمان
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • ۱۱ سال جست‌وجو برای نام یک شاعر!
  • فیلم| طعنه عباس عبدی به حداد عادل درباره انتخاب نام دخترانه
  • برگزاری اعتکاف علمی در ۴ مدرسه ملایر
  • کاهش فقر حرکتی دانش آموزان
  • (ویدیو) هشدار مصطفی معین درباره مهاجرت دانش‌آموزان
  • خاطره ای از اولین برخورد مغضوبانه رسانه ای با من!