Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش به حفظ اخلاق در میادین ورزشی تاکید کرد.

طرفداری- دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در نشست کمیته صیانت از ارزشهای اخلاقی و فرهنگی که با حضور مسئولان دستگاههای مختلف و اساتید دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهمیت ورزش و اثر گذاری آن در جامعه گفت:

از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می دهد حساس هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد که خود رهبر معظم انقلاب نیز بر روی مسابقات ورزشی حساس هستند و همیشه در دیدارهایی که داشتیم ایشان رهنمود های خود را بیان می کنند و پیگیر مسایل ورزش کشور و نتایج قهرمانان هستند.

به گزارش سایت وزارت ورزش، وی در بخش دیگر از سخنانش به حواشی رقابتهای لیگ اشاره کرد و افزود:

در موضوع صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در میادین ورزشی باشگاه ها مسئولیت اصلی دارند و فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون ها حتما باید پاسخگو باشد و سایر دستگاهها از برنامه ها و فعالیت های آنان حمایت می کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت:

نگاه این کمیته تنها منحصر به فوتبال نیست بلکه مصوبات ان در سایر رشته ها مانند والیبال، بسکتبال و کشتی نیز باید توسط باشگاهها و فدراسیون های مربوطه دقیقا اجرا شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد هیچ مدیر باشگاه، بازیکن و مربی و حتی مسئولی اجازه ندارد با پرداختن به حواشی فضای امن و جذاب ورزش به ویژه فوتبال را پر التهاب کند.

وی از فدراسیون‌ها خواست با حاشیه پردازان که امنیت و ارامش خاطر مردم را بهم می زنند برخورد انضباطی کرده و در این مورد کوتاهی نداشته باشند.

وزیر ورزش گفت:

باید جلوی بد اخلاقی و فحاشی و هتاکی بر خی طرفداران ورزشی گرفته شود و مردم باید در محیطی شاد و آرام و سالم بیننده رقابتهای ورزشی باشند.

دکتر سلطانی فر همچنین نقش رسانه ها را در کنترل حواشی بسیار مهم دانست و از نماینده رسانه ملی در این نشست خواست تا از مجریان و گزارشگران بخواهد در ارامش بخشی فضای ورزش کمک حال مدیران ورزش ، فدراسیون ها و باشگاهها باشند.

وزیر گفت:

نقد کردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا من طرفدار انتقاد صحیح، عالمانه و تقویت آگاهیهای مردم هستم ولی نقدها نباید منجر به ایجاد دغدغه و اضطراب برای مردم شود چرا که با ورزش باید دل مردم را شاد کنیم نه اینکه ایجاد استرس کنیم و وحدت ملی صدمه بخورد.

مسعود سلطانی فر گفت:

جامعه شاد و با اعتماد به نفس برای کار و فعالیت و سازندگی آماده تر است و ورزش و بخصوص فوتبال می تواند نقش برجسته ای در افزایش شادکامی مردم داشته باشد.

وزیر ورزش گفت:

توقع ندارم همه چیز را خوب جلوه دهیم ولی به شایعات هم دامن نزنیم و فضای ورزش را برای مردم تلخ نکنیم من از رسانه ها انتظار همکاری و ارامش بخشی فضای ورزش کشور را دارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، جریمه سرمربی تیم هوادار را کاهش داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف مسعود سلیمانی شجاعی سرمربی تیم هوادار لیام تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه و یک میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل نقض مقررات و رفتار غیر ورزشی منجر به اخراج در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم هوادار لیام تهران و ذوب آهن اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته بیستم ) کشور صادر گردیده است.

با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، با رعایت نوع عمل ارتکابی و مجازات تعیین شده با تعدیل میزان جریمه به مبلغ پانصد میلیون ریال  تایید و اعلام می‌شود. رأی صادره قطعی است.

ضمناً نظر به اینکه در گزارشات داور و ناظر مسابقه در خصوص دو نفر دیگر نیز اعلام تخلف نشده که کمیته انضباطی در این خصوص اتخاذ تصمیم لازم را نکرده است لذا پرونده از این جهت نیز به نظر ریاست محترم کمیته انضباطی برسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • آمادگی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال