Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ قدرت حیدری زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: خدمات رسانی به مردم آن هم درراستای برقراری نظم وامنیت، بدون مشارکت مردم امکان پذیرنیست.

او ادامه داد:اعتماد مردم سرمایه گران سنگی است که نتیجه همراهی ومشارکت مردم می‌باشد ودربستراین اعتماد است که امنیت اجتماعی پایدارمحقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به اینکه برقراری امنیت جامعه مستلزم پلیس مقتدر و در عین حال مردمی است، تصریح کرد: اقتدار پلیس زمانی محقق خواهد شد که شهروندان درطرح‌های انتظامی، امنیتی وترافیکی، پلیس راهمراهی نمایند.

او افزود:یکی از ملاکهاى اثر بخشى و کارایى پلیس حفظ نظم و انضباط ظاهری و معنوی در یگان‌های انتظامی است.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام در پایان خاطر نشان کرد: امنیت جامعه مقوله اى نیست که صرفاً یک نهاد و سازمان مشخص به تنهایى قادر به انجام آن باشد بلکه، این موضوع نیازمند مشارکت همگانى است.

انتهای پیام/غ

برقراری نظم وامنیت بدون مشارکت مردم امکان پذیرنیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد