Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود سلطانی‌فر گفت: از رسانه‌ها انتظار همکاری و آرامش‌بخشی فضای ورزش کشور را دارم، نباید فضای ورزش تلخ شود.

وی با اشاره به اهمیت ورزش و اثرگذاری آن در جامعه افزود: از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می‌دهد، حساس هستند.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: خود رهبر معظم انقلاب نیز روی مسابقات ورزشی حساس هستند و همیشه در دیدارهایی که داشتیم ایشان رهنمودهای خود را بیان می‌کنند و پیگیر مسائل ورزش کشور و نتایج قهرمانان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی‌فر در بخش دیگری از سخنانش به حواشی رقابت‌های لیگ اشاره و اظهار کرد: در موضوع صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در میادین ورزشی، باشگاه‌ها مسئولیت اصلی را دارند و فدراسیون فوتبال و سایر فدراسیون‌ها حتما باید پاسخگو باشند. سایر دستگاه‌ها نیز از برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها حمایت می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: نگاه کمیته صیانت، تنها  منحصر به فوتبال نیست بلکه مصوبات آن در سایر رشته‌ها مانند والیبال، بسکتبال و کشتی نیز باید توسط باشگاه‌ها و فدراسیون‌های مربوطه دقیقا اجرا شود.

وی تاکید کرد: هیچ مدیر باشگاه، بازیکن و مربی و حتی مسئولی اجازه ندارد با پرداختن به حواشی، فضای امن و جذاب  ورزش به ویژه فوتبال را پرالتهاب کند.

وزیر ورزش و جوانان از  فدراسیون‌ها خواست با حاشیه‌پردازان که امنیت و آرامش خاطر مردم را به هم می‌زنند برخورد انضباطی کنند و در این مورد کوتاهی نداشته باشند.

سلطانی‌فر گفت: باید جلوی بداخلاقی، فحاشی و هتاکی برخی طرفداران ورزشی گرفته شود و مردم باید در محیطی شاد، آرام و سالم بیننده رقابت‌های ورزشی باشند.

وی همچنین نقش رسانه‌ها را در کنترل حواشی بسیار مهم دانست و از نماینده رسانه ملی در این نشست خواست تا از مجریان و گزارشگران بخواهد در آرامش‌بخشی فضای ورزش کمک‌حال مدیران ورزش، فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها باشند.

وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: نقدکردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا من طرفدار انتقاد صحیح، عالمانه و تقویت آگاهی‌های مردم هستم ولی نقدها نباید منجر به ایجاد دغدغه و اضطراب  برای مردم شود چرا که با ورزش باید دل مردم را شاد کنیم، نه اینکه ایجاد استرس کنیم و وحدت ملی صدمه بخورد.

سلطانی‌فر اضافه کرد: جامعه شاد و با اعتماد به نفس برای کار، فعالیت و سازندگی آماده‌تر است و ورزش و بخصوص فوتبال می‌تواند نقش برجسته‌ای در افزایش شادکامی مردم داشته باشد.

وزیر ورزش در پایان خاطرنشان کرد: توقع ندارم همه چیز را خوب جلوه دهیم ولی به شایعات هم دامن نزنیم و فضای ورزش را برای مردم تلخ نکنیم. من از رسانه‌ها انتظار همکاری و آرامش‌بخشی فضای ورزش کشور را دارم.

 

 

منبع:پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزارت ورزش وزیر ورزش مسعود سلطانی فر فدراسیون فدراسیون فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!