Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@12:12:00 GMT

سفر نیمار به بارسلونا؛ تکذیب مذاکرات

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۳۴۵

سفر نیمار به بارسلونا؛ تکذیب مذاکرات

سفر دوباره نیمار به ایالت کاتالونیا در روزهای اخیر دوباره خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تابستان امسال تلاش زیادی کرد به هر نحوی شده از پاری سن ژرمن جدا شده و بعد از دو سال دوری، دوباره لباس بارسلونا را بر تن کند، اما در نهایت مذاکرات طرفین به نتیجه ای نرسید و ستاره برزیلی در پاریس ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بعد از شروع درخشان در فصل جدجید و البته مصدومیت بعد از چند بازی، نیمار دوباره خانه نشین شد و حالا دوباره این ستاره برزیلی به شهر بارسلون سفر کرده است. برخی جراید خبر از احتمال ادامه مذاکراتت این بازیکن برای بازگشت به بارسلونا در تابستان سال بعد داده اند، اما پدر نیمار این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شد فرزندش تمایلی به جدایی از پاری س ژرمن ندارد.

 

نشریه اسپورت نیز مدعی شد سفر نیمار به بارسلون تنها به دلیل علاقه شدید ستاره برزیلی به این منطقه بوده و او قصد داشته با دوستانش وقت بگذراند. نیمار پس از مصدوم شدن در بازی دوستانه با برزیل مقابل نیجریه در تاریخ 14 اکتبر در حال سپری کردن دوران نقاهت برای بازگشت به میادین است. اگر همه چیز مطابق برنامه ریزی پیش برود، احتمال دارد نیمار در تاریخ 22 نوامبر و دیدار مقابل لیل قادر به بازگشت به میادین بوده و سپس در بازی حساس دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید نیز در میدان حاضر شود.

پاری سن ژرمن بارسلونا نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن بارسلونا نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج