Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی بانک گردشگری اعلام کرد: با راه اندازی کارخانه فولاد بافت در سال رونق تولید، علاوه بر محرومیت زدایی از این شهرستان برای 2750 نفر از جوانان تحصیلکرده بومی اشتغال ایجاد شده است .

به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری، بابک شهیدی گفت: همچنین در فاز 2 طرح فولاد بافت برای 500 نفر اشتغال مستقیم و برای 5000 نفر اشتغال غیر مستقیم ایجاد خواهد شد که به این ترتیب با احتساب فازهای یک و 2 در مجموع برای بیش از 8000 نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کارخانه فولاد بافت بزرگترین مجموعه صنعتی شهرستان است که در سال رونق تولید افتتاح آن باعث شده تا علاوه بر عمران و آبادانی بافت ، این شهرستان از مهاجر فرست به مهاجر پذیر تبدیل شود.

وی ادامه داد: جهش شهرستان بافت مربوط به سه سال اخیر است که کارخانه فولاد بافت در آن احداث شده و چهره این شهرستان را متحول کرده و تا حدود زیادی قدرت خرید مردم را افزایش داده است.

شهیدی گفت: در احداث کارخانه فولاد بافت از پیمانکاران داخلی استفاده شده و به طور 100 درصد توان فنی و مهندسی متخصصان ایرانی بکار گرفته شده و کارآفرینی ایجاد کرده است.



وی افزود: کارآفرینی این کارخانه برای متخصصان و مهندسان داخلی آن هم در شرایط تحریم ، باعث شده تا علاوه بر عدم وابستگی به شرکت های خارجی، میلیونها دلار صرفه‌جویی برای کشور ایجاد شود.

شهیدی تصریح کرد : در احداث فاز یک کارخانه فولاد بافت با ظرفیت تولید سالانه 800 هزار تن آهن اسفنجی از فناوری کاملا بومی شده ایرانی PERED استفاده شده و حدود 120 میلیون یورو برای آن هزینه شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک گردشگری کارخانه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد

عیسی بزرگ زاده سخنگوی صنعت آب در خصوص پیشرفت احداث سد بختیاری گفت: این سد در منتهی الیه در انتهای شاخه بختیاری در دست احداث است و جاده‌های دسترسی آن ایجاد شده است. این طرح در حال حاضر در مرحله فاینانس و تامین مالی قرار دارد که پیگیری این موضوع در دستور کار ما است. 

او افزود: احداث این طرح چند هدف دارد که یک مورد این است که وظیفه کنترل رسوبات حوزه بالادست را دارد تا وارد سد مهم دز نشود و از حجم مفید سد دز کاسته نشود و قدرت تنظیم این سد بزرگ برای جلگه دز و جلگه پایین دست استان خوزستان کاز بین نرود. در واقع یکی از اهداف ایجاد این سد، افزودن به عمر مفید سد دز است و مورد دوم کمک به قدرت تنظیم سد دز برای آورد‌های رودخانه دز است. هدف سوم نیز ایجاد یک نیروگاه برقابی است.

او در خصوص مصارف آب سد بختیاری گفت: به طور کلی به صورت صورت با سد دز کار خواهد شد و همان نسبت‌های شرب و کشاورزی که در حال حاضر وجود دارد، آب تامین خواهد شد. چرا که ترکیب سد دز و سد بختیاری اهداف مشترکی دارند و باید این موارد را برآورده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است
  • جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی با ۱۶۵۰ ظرفیت در تهران
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • ارزیابی ۱۱۵ چهره اقتصادی از عملکرد بانک مرکزی در سال ۱۴۰۲
  • احداث سد بختیاری در مرحله تامین مالی قرار داد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود
  • سیل جان ۲ نفر را تفت گرفت