Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: همزمان با آغاز جشنواره و نمایشگاه ملی خرما، همایش بین المللی خرما و صنایع وابسته با حضور سفیران و رایزنان بازرگانی و تجار کشورهای مختلف در بوشهر برگزار می‌شود. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر از برگزاری دومین جشنواره و  نمایشگاه ملی تخصصی خرما و صنایع وابسته در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این  جشنواره از فردا در بوشهر آغاز بکار می‌کند و استان‌های خرما خیز کشور توانمندی‌های تولیدی و صادراتی خود را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد 70 شرکت در نمایشگاه و جشنواره خرما مشارکت دارند افزود: 55 درصد شرکت‌ها از استان بوشهر و 45 درصد شرکتها از دیگر استان‌ها هستند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر بیان کرد: در جشنواره ملی خرمای استان بوشهر غرفه دارانی از استان‌هایسیستان و بلوچستان، هرمزگان،   کرمان، یزد، اصفهان، فارس، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان مشارکت دارند که در کنار فعالان حوزه خرمای استان بوشهر هر کدام از آنها فرآورده‌های خرما و صنایع و ماشین آلات را به معرض نمایش می‌گذارند.

گزدرازی با بیان اینکه استقبال از جشنواره دوم خرمای استان بوشهر به نسبت سال گذشته روند روبه‌رشدی داشته  است خاطر نشان کرد: در سال  گذشته به مساحت یک‌هزار و 200 متر مربع و  امسال با افزایش سه برابری مساحت نمایشگاه خرما به 3 هزار600 متر مربع افزایش یافته است.

وی،  زمان برگزاری نمایشگاه وجشنواره ملی خرما را  21 تا 24 آبان ماه در محل دائمی شرکت نمایشگاههای بین المللی بوشهر دانست و گفت: از دیگر برنامه‌های جانبی جشنواره ملی خرما در استان بوشهر برگزاری دومین همایش بین المللی خرما و صنایع وابسته است که پنجشنبه این هفته در محل سالن دانشکده نفت و گاز دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر بیان کرد: این همایش در سطح بین المللی برگزار می‌شود و در این راستا ازسفیران و رایزنان بازرگانی و تجار کشورهای هند، بنگلادش، روسیه و ترکیه حضور دارند.

گزدرازی محورهای برگزاری همایش و نمایشگاه خرما را ، مطالعات اقتصادی و اجتماعی فرآوری خرما در بازار کارآفرینی دانست و تصریح کرد:  در این همایش تأثیرگذاری خرما در مدیریت تغذیه و مکمل‌های غذایی،ایجاد ارتباط موثر بین مراکز علمی و کشاورزان،  تکنولوژی‌های نوین در صنعت خرما بررسی می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی خرمای استان بوشهر برگزار می‌شودجشنواره و نمایشگاه ملی خرما و صنایع وابسته در بوشهر برگزار می‌شوددومین جشنواره و میز تخصصی خرما در استان بوشهر برگزار می‌شود

وی، برگزاری دوره‌های آموزشی را از برنامه‌های دیگر دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته دانست و افزود: آشنایی با فرآیند تولید خرمای سالم و ارگانیک و فرآورده‌های جانبی آن، کاربرد مواد آنتی میکروب مجاز برای نگهداری طولانیمدت رطب کبکاب ، بازآفرینی نخیلات برای تولید پایدار و  تغذیه نخیلات در شرایط سازگاری با کم آبی در این کارگاه آموزشی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/190/ ت

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، این همایش سه روزه که از ۲۶ اردیبهشت ماه در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود از یک سو تحقیقات بنیادین در زمینه کارکردهای شناختی مغز و از طرف دیگر استفاده از این یافته‌ها در بهبود عملکرد مغز، حول سه محور روانشناسی و شناخت، علوم اعصاب و فناوری های عصب شناختی را مد نظر دارد.

در این رویداد بین المللی موضوعاتی همچون آموزش و پرورش شناختی، ارزیابی شناختی، بازتوانی شناختی، رسانه و شناخت، روانشناسی شناختی، زبان‌شناسی شناختی، شناخت اجتماعی، طراحی وشناخت، فلسفه ذهن، تحریک مغزی، علوم اعصاب شناختی، علوم اعصاب شناختی بالینی، نقشه برداری مغز و تصویربرداری عصبی، علوم اجتماعی محاسباتی، مدل‌سازی شناختی و هوش مصنوعی، واسط مغز رایانه و فناوری عصبی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

برگزاری این همایش می تواند در توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و به کارگیری دستاوردهای آن در زمینه های مربوطه و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات در این حوزه میان استادان و دانشجویان نقش مهمی را ایفا کند.

در دهمین همایش بین المللی علوم شناختی محققانی از کشورهای مختلف از آسیا، اروپا و امریکا به صورت آنلاین حضور دارند و اساتید برجسته درخصوص هوش مصنوعی، تشکیل و بازیافت حافظه، تحریک بصری هیپوکمپ برای درمان آلزایمر، تحریک مغزی، بررسی شبکه های اجتماعی بر سلامت روان و توانمندی شناختی سخنرانی و آخرین یافته ها و اطلاعات علمی و تحقیقاتی را به اشتراک می گذارند.

در مدت برپایی این همایش چندین غرفه در حوزه های مختلف شناختی نیز دایر می‌شود.

کد خبر 6087626 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه اکسپو در تهران عرضه می‌شود
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود