Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر ضرورت حمایت از صنعت پیشران خودروسازی، گفت: این صنعت در کنار تعمیق ساخت داخل، اشتغال زایی، مانع خروج حداقل ۱۵ میلیارد دلار ارز از کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم خودرو اظهار داشت: کیفیت و تیراژ ساخت قطعات و لوازم خودرو در داخل کشور به مرحله ای رسیده است که خودروسازان ایرانی می توانند به تولیدکنندگان کشور متکی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر صنعت خودروسازی و قطعه سازی را در ایران نداشتیم به میزان حداقل ۱۵ میلیارد دلار ارز از کشور خارج می شد و به جای آن واردات قطعات و کالاهای ساخته شده (CBU) وارد کشور را اما این صنعت باعث شد تا منابع ارزی در کشور ذخیره شده و اشتغال مولد ایجاد گردد.

سرپرست معاونت امور صنایع وزیر صمت با اشاره به ضرورت حمایت از این صنعت عنوان کرد: از آنجایی که صنعت خودروسازی صنعت پیشرانی است، لازم است صیانت از ظرفیت های ایجاد شده در زنجیره ارزش این صنعت مورد نظر همه ارکان تصمیم ساز قرار داشته باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان شیراز استان بوشهر شبستان یزد اصفهان کانون های مساجد مساجد وزارت صنعت صادقی نیارکی وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی

عباس علی آبادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

وزیر صنعت همچنین وعده داد که تا پایان سال المان‌های اصلی اتوبوس‌های برقی داخلی‌سازی شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • جلوگیری از خروج ارز با متصل شدن به زنجیره بین المللی استاندارد
  • دانش‌بنیان شدن صنعت نفت به توسعه زنجیره ارزش کمک می‌کند
  • پنج دهه تلاش، 14 هزار نفر اشتغال و تولید سالانه 58 میلیون قطعه خودرو در کروز
  • صف طویل تعمیر خودروهای مردم/ بی‌کیفیت‌ترین قطعات چینی به ایران می‌آیند؟
  • تخصیص ۷۸۲ میلیون دلار برای واردات قطعات موتور!