Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور شامگاه دوشنبه در دهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: در سفر محمدباقر نوبخت به شهرکرد قرار شد ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی به ۱۶ طرح تکمیلی این ستاد در استان اختصاص یابد.
وی افزود: از این مبلغ ۴ هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال به صورت اعتبار و ۶ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال به صورت تسهیلات بانکی در سال‌جاری تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریاپور تصریح کرد: طرح‌های مصوب سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد شامل جاده‌های شریانی، راه‌آهن، احداث مسکن محرومان و تامین آب است.
وی یادآور شد: برای تسریع در روند اجرا،‌ تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های مصوب سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد تاکنون برای ۱۴ طرح مجری مشخص شده و در خصوص ۲ طرح باقیمانده نیز به زودی مجری معین خواهد شد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برگزاری همایش تبیین و کاربست برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۳۷۵ روستای استان نقش مهمی در تشریح اهداف توسعه روستایی ایفا کرد.
علیرضا شجاعی تاکید کرد: حاضر نشدن برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی چهارمحال و بختیاری در این همایش جای سؤال و انتقاد دارد.
وی افزود:‌ دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده در تهیه اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی ۳۷۵ روستای چهارمحال و بختیاری بدون همکاری و تعامل مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع در استان میسر نیست.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در خصوص آخرین وضعیت و روند پیشرفت طرح‌های مرتبط با طرح‌های سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شهرکرد گزارش ارائه کردند.

برچسب‌ها شهرکرد توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری محمدباقر نوبخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری محمدباقر نوبخت شهرکرد توسعه اقتصادی چهارمحال وبختیاری محمدباقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم