Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@06:56:18 GMT

برترین مربی جزیره در کسب امتیاز+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۸۴۱

پپ گواردیولا موفق شده در دو فصل اخیر لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم منچستر سیتی را به عنوان قهرمانی در جزیره برساند.

اخبار ورزشی- وی با کسب 2.39 امتیاز بیشترین امتیاز را کسب کرده است. پس از گواردیولا سر الکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستر یونایتد قرار دارد. این سرمربی کهنه‌کار و بازنشسته اسکاتلندی میانگین 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

16 امتیاز بدست آورده است. در رده سوم آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی سابق چلسی قرار دارد که 2.14 امتیاز کسب کرده است.

جایگاه چهارم در اختیار یورگن کلوپ است، این سرمربی آلمانی لیورپول میانگین 2.12 امتیاز را با قرمزهای آنفیلد بدست آورده است.

مکان پنجم هم از آن ژوزه مورینیو است. سرمربی پرتغالی میانگین 2.11 امتیاز را با تیم‌هایی که در اختیار داشته است (چلسی و منچستر یونایتد) بدست آورده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: منچستر یونایتد چلسی انگلیس چلسی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال منچستر یونایتد پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟

عبدالله ویسی در خصوص شرایط فولاد خوزستان صحبت کرد.

طرفداری | عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره روند جذب بازیکن این تیم توضیح داد.

عبدالله ویسی در نشست خبری پیرامون آخرین وضعیت تیم فولاد، درباره قرارداد سلجوقی که چندین سال است در فولاد حضور دارد اما هفت دقیقه به میدان رفته است، گفت:

این لیستی که از طرف مربیان پیشین بسته شده برای من قابل احترام است چون اگر آقای منصوریان می‌دانست من می‌خواهم بیایم شاید به من زنگ می‌زد و می‌گفت عبدالله فلان بازیکن به درد تو می‌خورد یا خیر. هر مربی با نظر خودش یار می‌گیرد ولی گاهی من یک بازیکنی را می‌خواهم که شاید نیاید. یک مربی با تفکرات خودش بازیکن می‌گیرد. شاید سال دیگر باشم ۱۰ تا بازیکن را نخواهم. نمی‌توانم بگویم که این بازیکنان چرا هستند و نیستند.

او افزود:

اینکه من اینجا هستم، آخرین گزینه من بودم. من نمی‌خواستم بیایم چون اذیت بودم و اوضاع و احوال مردم خوزستان مناسب نبود. نمی‌خواستم در این وضعیت دخیل باشم ولی دکتر (بهرام رضاییان) برای من بسیار قابل احترام است و کارکشته فوتبال. هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم و نمی‌گویم که این تیم بد بسته شده و گذشته چه اتفاقی افتاده است. الان رو به جلو باید برویم. بسیار مهم است که به مجموعه کمک کنیم. از گذشته حرف زدن دردی را دوا نمی کند.

سرمربی فولاد ادامه داد:

سه تیم خوزستان حالشان بد است. کارشناس در تلویزیون و استادیوم و رسانه هر چه بدی هست باید پوشش دهیم و خوبی‌ها را رو کنیم و به هم کمک کنیم حال مردم خوزستان خوب شود. با تمام وجود اینجا هستم. برای بازیکنان فولاد که تجربه دارند و بعضی که جوان و باانگیزه هستند باید فضا را برایشان مناسب کنیم. الان عزل و نصب چاره کار ما نیست. که بگوییم فلان بازیکن پول گرفته برود خانه‌شان. ولی اگر بتواند به ما کمک کند خوب است. من بیایم دستیارم را بیرون کنم و یک نفر دیگر را بیاورم، تا بیاید با جو آشنا شود حاشیه را جمع کند، نمی‌شود. الان باید به هم کمک کنیم و بعدا کارشناسی کنیم. همکاران و هواداران کمک کنند. من شرمنده‌ام که مردم خوزستان حالشان خوب نیست. ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم. مطمئنا اتفاق بدی برای فولاد رقم نمی‌خورد. فولاد نامش اینجاست ولی اعتبارش اینجا نیست. جدول نشان دهنده بد بودن فولاد نیست. جایگاه واقعی فولاد این نیست. آقای سالمی در تلویزیون می‌گوید عبدالله شاخه به شاخه می‌شود. من کارم شاخه به شاخه است. من مربی فوتبال هستم امروز اینجا فردا آنجا. مگر گواردیولا از مونیخ نرفت سیتی. این شغل من است. هر جا بودم بد نبودم، کمک کردم. الان برای کمک کردن به اینجا آمدم. شما که استاد من هستید در کلاس‌های فوتبال تعریف از عبدالله می‌کنید و می‌گویید اعتبار خوزستان است اما الان اینگونه شد. حتی اگر از هم بدمان می‌آید به هم کمک کنیم. همدیگر را قبول کنیم تا سه تیم را حفظ کنیم.

ویسی گفت:

باید در ابتدا وضعیت باشگاه کالبدشکافی می‌شد. اگر الان بشکافیم و سرطان را ببینیم، سرطان به جاهای دیگر سرایت می‌کند. اگر بگویم تیم بد بسته شد، بازیکن به خودش می‌گیرد و بقیه هم می‌گویند ما هم هستیم. الان وقت کالبدشکافی نیست. بعد از بازی‌ها باید این کار را انجام دهیم. نه اینکه دلال‌ها تیم را ببندند که خوب هم نباشد و خوزستان را داغان کنند و پول هم نباشد. نفت آبادان با 80 میلیون تومان بسته شد. کالبدشکافی وضعیت فولاد بماند برای پایان فصل و جراحان متخصص بیاوریم نه اینکه تخریب باشد. باید درست انتقاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان کرد:

باید به رزومه مربی و بازیکن نگاه شود و بدانیم از مربی چه می‌خواهیم. با هم دیگر مثل دوست باشیم. در مجموع من در غم و شادی مردم خوزستان بودم. مردم خوزستان در روزهای سخت فارغ از قومیت و دشمنی دست به دست هم می‌دهند که در لیگ بمانیم. ان شاالله سال دیگر قهرمانی را جشن می‌گیریم. استرس در مغز و ساق این بچه ها باید بیرون بیاید. قول شرف می‌دهم تمام وجودم را برای تیم و مجموعه فوتبال خوزستان می‌گذارم. سیروس و فراز کمک بخواهند هم نوکرشان هستم تا تیم‌هایمان در لیگ بمانند.

او ادامه داد:

دیروز در جلسه هیات مدیره کارخانه بودم و از من برای سال آینده برنامه خواستند. شش بازی باقیمانده از زن و بچه و خانواده‌ام هم مهمتر هستند. فقط به این بازی‌ها فکر می‌کنیم. اینقدر کارمان سخت است و هیچ تایمی برای آینده نداریم. فعلا این شش بازی حیات ما است. فعلا تیم را نگهداریم من با تمام وجود در خدمت شما هستم.

ویسی در پاسخ به این سوال که اگر سال آینده در فولاد ماندید از کمیته فنی استفاده می‌کنید یا خیر؟ گفت:

هیچ جا کمیته فنی وجود ندارد شاید مشاور فنی، ورزشی، روانشناس تیم باشد. کمیته فنی معنی ندارد.  چهار نفر بیایند و چهار ایده دارند، سرمربی یک ایده دیگر دارد، یا باشگاه سرمربی را قبول دارد و همدیگر را تایید می کنند یا ختم همکاری می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • بهترین رکورد سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • تمجید شواین اشتایگر از گواردیولا؛ امیدوارم باز هم مربی شبیه او در بایرن مونیخ داشته باشیم / زیرنویس فارسی
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا