Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@03:42:52 GMT

پرداخت طلب بازیکنان استقلال طی ۴۸ ساعت آینده

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۲۹۶۶

مدیران باشگاه استقلال تهران طی نشستی تصمیماتی را برای پرداخت طلب بازیکنان تیم اتخاذ کردند.

اخبار ورزشی- تصویبات نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بر این اساس بوده که از فردا طی ۴۸ ساعت آینده مطالبات اعضای تیم پرداخت شود و مشکلات رفع می گردد.

مدیران استقلال تا پایان هفته جاری با رفع مشکلات مالی بازیکنان، تیم را آماده رقابت‌ها خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال مشکلات مالی استقلال باشگاه استقلال مشکلات مالی هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۲۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه تراکتور این فصل نتوانسته به مقام قهرمانی برسد و برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

به گزارش فرهیختگان، تراکتور خیلی امیدوار بوده و هست که بتواند در این فصل سهمیه حضور در رقابت‌های آسیایی را به هر شکلی بگیرد تا برای فصل آینده بتواند پای چند بازیکن پرسپولیس را به تیمش باز کند. در این میان یکی از بازیکنان شاخص تراکتور و دلال نزدیک به این باشگاه تلاش می‌کنند تا نقش پررنگی را در این انتقال‌ها داشته باشند.

تراکتوری‌ها برای پست دروازه روی علیرضا بیرانوند نظر مثبت دارند. در واقع مالک این باشگاه خیلی علاقه‌مند است تا با جذب این دروازه‌بان رضایت هوادارانش را جلب کند. اما مشکل اینجاست که بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و نمی‌تواند به‌راحتی جدا شود. مگر اینکه او تا پایان فصل همچنان طلب سنگینی از پرسپولیس داشته باشد و بتواند راهی برای فسخ یکطرفه پیدا کند.

بازیکنان دیگری که مدنظر تراکتور قرار دارند همگی قراردادشان به‌زودی با پرسپولیس به اتمام می‌رسد. مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که در بین آنها پورعلی‌گنجی هم‌اکنون بازیکن آزاد به حساب می‌آید چون از لیست پرسپولیس خارج شده است. در حال حاضر همه‌چیز در حد پیشنهاد بوده و توافقی بین طرفین حاصل نشده است. ضمن اینکه آسیایی شدن تراکتور هم در نهایی شدن هر یک از این انتقال‌ها دخیل است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898344

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • کادر فنی تیم ملی یک ماه حقوق گرفت
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • بازدید اعضای کمیسیون اصل نود از یک شرکت دانش بنیان