Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور چهارشنبه هفته جاری برای شرکت در جلسه ستاد بحران استان برای تسریع کمک به زلزله زدگان به تبریز سفر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهور چهارشنبه هفته جاری برای بازدید از مناطق زلزله زده و برگزاری جلسه ستاد بحران با موضوع رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان زلزله اخیر به استان آذربایجان شرقی سفر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه این سفر به منظور بازدید و افتتاح از چند طرح و پروژه مهم به استان آذربایجان غربی سفر خواهد کرد.

بنابر این گزارش، معاون اول رئیس جمهور در این سفر ضمن بازدید از تونل و طرح های اجرایی احیاء دریاچه ارومیه، دو بیمارستان در ارومیه و میاندوآب را مورد بهره برداری قرار خواهد داد.

افتتاح ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه، بازدید از دریاچه ارومیه و برگزاری جلسه ستاد احیاء دریاچه ارومیه از دیگر برنامه های معاون اول رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد خبرگزاری شبستان اصفهان استان بوشهر کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل شیراز سفر به تبریز اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است

رئیس‌جمهور آذربایجان گفت: دستیابی به توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان تا نوامبر ممکن به نظر می‌رسد، حداقل توافق بر سر اصول اساسی واقع‌بینانه است.

به گزارش ایسنا، الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان در سخنرانی خود در دانشگاه ADA در باکو گفت که جمهوری آذربایجان و ارمنستان درک مشترکی از نحوه شکل‌گیری یک معاهده صلح دارند، اما جزئیات هنوز مورد توافق قرار نگرفته است.

علی‌اف گفت: ما اکنون درک مشترکی داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد. ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم. البته، هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

رئیس‌جمهوری آذربایجان همچنین اعلام کرد که باکو با برگزاری نشست وزرای خارجه ارمنستان و آذربایجان در قزاقستان موافقت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارمنستان: لفاظی های جمهوری آذربایجان مانع صلح است جمهوری‌آذربایجان: ارمنستان به اشغال قره‌باغ پایان دهد

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ثبت بیش از ۱۰ هزار بازدید کنترل‌کیفی در پخش منطقه آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی