Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:55:32 GMT

AFC تولد علی علیپور را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۱۴۶

AFC تولد علی علیپور را تبریک گفت

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز تولد 24 سالگی علی علیپور بود و صفحه فارسی AFC در اینستاگرام با انتشار پستی تولد او را تبریک گفت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال علی علیپور بازیکن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز

مراسم جشن و توزیع کیک ۲۰۰ متری همزمان با میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، عصر سه شنبه (۷ فروردین ۱۴۰۳) در بلوار کشاورز برگزار شد.

‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز ‌‌جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز

دیگر خبرها

  • (عکس) واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • عکس| واکنش پرسپولیس به تاریخ‌سازی یک ستاره
  • تبریک اکانت بوندسلیگا به مناسبت تولد 38 سالگی مانوئل نویر / فیلم
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • ‌عکس/ جشن تولد امام حسن(ع) در بلوار کشاورز
  • حواشی تبریک ماه رمضان از سوی آنتونیو رودیگر؛ انگشت توحید یا انگشت داعش؟ + عکس
  • تبریک عید نوروز ۱۴۰۳ از زبان زائران حرم شاهچراغ (ع) + فیلم
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز هنرهای نمایشی
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت
  • پیام تبریک مدیرعامل بنیاد رودکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی