Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@06:32:10 GMT

دیدار اعضای شورای شهر گرگان با فرماندار

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۳۱۵

دیدار اعضای شورای شهر گرگان با فرماندار

ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با دعوت از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در فرمانداری، در راستای حواشی بوجود آمده حول عملکرد شورای اسلامی شهر گرگان و عدم تشکیل سه جلسه به صورت متوالی با آنان گفتگو کرد.

محمد حمیدی در این دیدار گفت: با توجه به حجم بالای فعالیت شهرداری گرگان، زیبنده نیست لوایح شهرداری به موقع توسط اعضای شورا تصمیم گیری نشود و جلسات به تأخیر افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان بیان کرد: هرگونه اظهارنظر تنش‌زا و ابهام آمیز در جلسات غیرعلنی شورا باید محفوظ بوده و نباید از طریق فضای مجازی به بیرون انتشار یابد و باعث ایجاد فضای بدبینی اعضای شورا نسبت به هم شود.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر گرگان به عنوان مرکز استان باید الگویی برای سایر شهرها باشند.

بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری گرگان، حمیدی با بیان تذکرات قانونی و جدی به اعضای شورا، گفت: قانونگذار در جهت عدم حضور در جلسات شورا این اجازه را به وزارت کشور و به تبع آن فرماندار داده است که در صورت تکرار این موارد حتماً اقدام قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این دیدار مهم‌ترین مسائل فلسطین و غزه مورد بررسی طرفین قرار گرفت.

آقای قالیباف ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه،  خواستار برخورد جدی مجامع بین‌الملی با این جنایات و همچنین کمک دولت‌های اسلامی و مسلمانان در مردم غزه شد.

آقای هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس هم با تقدیر از حمایت‌های جمهوری اسلامی از مردم مظلوم فلسطین و غزه، مقاومت را تنها راه رهایی فلسطین از شر صهیونیست‌ها دانست.

دیگر خبرها

  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • دیدار رییس مجلس شورای اسلامی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین
  • دیدار نوروزی شهردار و اعضای شورای شهر رشت با فرمانده سپاه قدس گیلان
  • دیدار اسماعیل هنیه با رییس مجلس
  • دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس
  • عضو جدید شورای شهر اردکان تحلیف شد
  • جلسات شورای فرهنگ قرآنی باید در صدر فعالیت دستکاه‌ها باشد / قمی: قرآنیان پای کار روز قدس باشند
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی