Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:23:14 GMT

پیش بینی هوای صاف در آسمان مازندران

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۴۴۵

پیش بینی هوای صاف در آسمان مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران، گفت:هوای استان امروز سه شنبه ۲۱ آبان ماه، صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران در روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با افزایش ابر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسدی گفت:آسمان مازندران در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ آبان ماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

او افزود:آسمان مازندران در روز شنبه ۲۵ آبان ماه در مناطق غربی استان همراه با بارندگی و وزش باد، در مناطق مرکزی و شرقی استان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی میشود.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت:همچنان ماندگاری هوای سرد طی این هفته در طول شب و صبح خواهیم داشت.

انتهای پیام/س هوای صاف و نیمه ابری در آسمان مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج ناپایدار و ضعیف از استان البرز است که در بعضی ساعات می‌تواند موجب وزش باد شدید و گرد و خاک، افزایش ابر و رخداد بارش‌های پراکنده و ضعیف شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به اینکه پس از آن تا یکشنبه هفته آینده جو در منطقه البرز مرکزی نسبتاً پایدار است، مطرح کرد: امروز چهارشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک و در پاره‌ای نقاط بارندگی است.

وی بیان کرد: برای روز پنج شنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری همراه با مه رقیق در صبح، بعضی ساعات وزش باد و رشد ابر، برای روز جمعه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با مه رقیق در صبح و برای شنبه نیز آسمانی کمی تا نیمه ابری و اواخر وقت ابری پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6063546

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • استقرار جو نسبتاً پایدار در البرز تا روز شنبه
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • وضعیت هوای مازندران در ۱۰ روز آینده
  • آسمان نیمه ابری در مازندران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش بینی وزش باد شدید و گرد و خاک در البرز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • هوای بهاری در مازندران
  • آسمان صاف و نیمه ابری در مازندران