Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@23:17:37 GMT

کنسرت روزبه بمانی در کرج برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۴۹۴

کنسرت روزبه بمانی در کرج برگزار می‌شود

خبرگزاری آریا - خواننده و ترانه‌سرای آلبوم «کجا باید برم»، در کرج روی صحنه می‌رود.
به گزارش موسیقی ما، «روزبه بمانی» که سال گذشته اولین آلبوم رسمی خود را پس از مدت‌ها انتظار روانه بازار کرد، برگزاری کنسرت‌هایش را از تابستان امسال و با همکاری موسسه «آوای هنر» آغاز کرده و در تهران، ارومیه، اصفهان و رشت به اجرای زنده پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خواننده در ادامه تور کنسرت‌هایش، روز پنجشنبه 30 آبان 1398 برای اولین بار در کرج روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت به همت موسسه «سپهر مهر و ماه» طی دو سانس (ساعت 18 و ساعت 21) در سالن VIP سینما تئاتر چمران برگزار می‌شود.
تهیه‌کنندگی این برنامه را آرتین ولی الهی، محمد ابراهیمی و دانیال مهدوی بر عهده دارند و مدیریت اجرایی آن بر عهده «گروه هنری-رسانه‌ای آوش» است.
بلیت‌های کنسرت 30 آبان 1398 روزبه بمانی در کرج از طریق سایت ایران کنسرت به فروش می‌رسند.
روزبه بمانی فعالیت‌های موسیقایی‌اش را با همکاری موسسه «آوای هنر» دنبال می‌کند و «مهرداد احمدزاده» به عنوان رهبر ارکستر و «شاهد صادقپور» به عنوان مدیر گروه با او همکاری می‌کنند. کنسرت این خواننده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران نیز 5 آذر 1398 برگزار خواهد شد.
گروه هنری-رسانه‌ای آوش پیش از این برگزاری کنسرت هنرمندان سرشناسی چون مسیح و آرش، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، علیرضا طلیسچی، هوروش بند، امیرعباس گلاب، حامد همایون، ماکان بند و... را در شهرهای مختلف کشور بر عهده داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  ششمین دوره جامع مجازی تربیت مربی معارفی برهان ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان عرصه های فرهنگی و تربیت نسل جوان و نوجوان با ارائه برترین اساتید کشوری به صورت مجازی توسط مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.   موضوعات آموزشی در این دوره شامل تربیت جنسی، سواد رسانه‌ای، روانشناسی نوجوان، معارف کاربردی، شبهه‌شناسی، ارتباط مؤثر، الزامات تربیت دختران، مهارت تفکر و تصمیم‌گیری، نقش تغذیه در تربیت، برنامه‌ریزی فعالیت‌های تربیتی و تربیت توحیدی می‌شود.   ۲۰ استاد برجسته کشوری همچون حجت‌الاسلام پناهیان، حجت‌الاسلام دکتر خسروپناه، استاد اصغر طاهرزاده، حجت‌الاسلام وکیلی، دکتر سید بشیر حسینی، حجت‌الاسلام آذربایجانی، خانم دکتر علاسوند، خانم دکتر نیلچی زاده، حجت‌الاسلام ابراهیمی، میثم نیلی، دکتر عزیز خانی، دکتر باغگلی، حجت‌الاسلام مسلم داوودنژاد، دکتر حبشی، دکتر جلیل معماریانی، دکتر عزیزی، حجت‌الاسلام نظافت، حجت‌الاسلام سوزنچی و حاج حسین یکتا هستند.   این دوره شامل ۴۴ ساعت فیلم آموزشی اختصاصی با محوریت توانمندسازی معرفتی-مهارتی مخاطبان است که به‌صورت مجازی، محتوای آن در فرآیند کامل آموزش و ارزیابی در سامانه آموزش مجازی موسسه جوانان آستان قدس رضوی قرار گرفته است.   مخاطبان با شرکت در دوره و کسب امتیازات لازم می توانند از مزایایی همچون گواهینامه رسمی مؤسسه‌ جوانان، اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد مقدس و بن خرید محصولات فرهنگی به‌علاوه هدایای متبرک بهره‌مند بشوند.   از ویژگی‌های این دوره محتوای کاربردی و مهارتی، آفلاین بودن دوره، همراهی پشتیبان در طول دوره، نسخه توامان اپلیکیشن و وب، لایو با اساتید دوره، اعطای گواهی‌نامه اردوی تکمیلی ویژه برگزیدگان در مشهد، رقابتی و تعاملی و دعوت به همکاری منتخبان در شبکه مربیان است.   هزینه اصلی این دوره مجازی تربیت مربی ۶۰۰ هزار تومان است اما با حمایت مؤسسه‌ جوانان آستان قدس رضوی، شرکت‌کنندگان فقط ۱۵۰ هزار تومان از آن را پرداخت می کنند.   علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این دوره ، از طریق درگاه اینترنتی Morabi.javanan.org اقدام بکنند.

 

دیگر خبرها

  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • یک هم‌خوانی برای افزایش حال خوب در کنسرت خواننده پاپ
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند
  • اعلام برنامه کنسرت‌های تهران و شهرهای دیگر با طعم چند اما و اگر
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم