Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسه با یک پیروزی پرگل برابر اسپانیا در میان چهار تیم برتر جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال قرار گرفت و برزیل توانست با شکست ایتالیا به نیمه‌نهایی صعود کند.

به گزارش ایسنا، مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال برزیل بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و چهره دو تیم دیگر راه‌یافته به نیمه‌نهایی مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیل میزبان برابر ایتالیا قرار گرفت و با دو گل حریف اروپایی‌اش را شکست داد. با وجود اینکه هر دو گل سلسائو در نیمه اول به ثمر رسید ایتالیا نتوانست نتیجه را جبران کند.

پیش از این دیدار فرانسه مقابل اسپانیا قرار گرفت و با یک جشنواره گل راهی نیمه‌نهایی شد. خروس‌ها در دقیقه ۹ دروازه‌شان توسط خرمن والرا باز شد اما پیش از پایان نیمه نخست توانستند نتیجه را جبران کنند و با پیروزی ۲ بر یک به رختکن بروند‌. فرانسه در شروع نیمه دوم هم به گل دست یافت و جشنواره گلش آغاز شد. در ادامه، سه گل دیگر توسط بازیکنان فرانسوی به ثمر رسید تا اسپانیا به تلخ‌ترین شکل ممکن از جام جهانی خداحافظی کند.

فرانسه با ۱۷ گل زده و ۲ گل خورده در پنج بازی آمار فوق‌العاده‌ای را به نام خود ثبت کرده است. اکنون این تیم در نیمه‌نهایی برزیل میزبان را پیش رو دارد.

برنامه بازی‌های نیمه‌نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال:

پنجشنبه: مکزیک - هلند (ساعت ۲۳:۰۰)

جمعه: برزیل - فرانسه (ساعت ۰۲:۳۰)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا حریف ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ازبکستان با کسب پیروزی مقابل ویتنام به نیمه نهایی جام ملت های اسیا راه پیدا کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ بیسن ازبکستان و ویتنام برگزار شد که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک ازبکستان همراه بود.

به این ترتیب تیم ملی ازبکستان در کنار ایران، تاجیکستان و تایلند راهی مرحله نیمه نهایی شدند. طبق قرعه این رقاتب ها ازبکستان در مرحله نیمه نهایی روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ با ایران بازی خواهد کرد.

برنامه مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:
جمعه ۷ اردیبهشت:
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ازبکستان - ایران، ساعت ۱۷:۳۰

نتایج مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:
* تاجیکستان ۲ - افغانستان یک
* ایران ۶ - قرقیزستان یک
* تایلند ۳ - عراق ۲
* ازبکستان ۲ - ویتنام یک

با توجه به اینکه ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی به طور پیش فرض جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است به این ترتیب تیم‌های بازنده مرحله یک چهارم نهایی یعنی افغانستان، قرقیزستان و عراق این فرصت را پیدا کردند که یک بار دیگر شانس خود را برای کسب سهمیه جام جهانی امتحان کنند.

این تیم‌ها روز جمعه دیدارهای پلی آف را برگزار خواهند کرد. برنامه این دیدارها به شرح زیر است:

* عراق - افغانستان
* تایلند - قرقیزستان

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • افغانستان به جام جهانی نرسید