Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@04:25:15 GMT

دختر تکواندوکار قم نقره‌ای شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۸۳۷

دختر تکواندوکار قم نقره‌ای شد

دختر تکواندوکار استان قم با ایستادن در جایگاه دوم و کسب عنوان نایب‌قهرمانی به نشان نقره پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر ایران دست یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بعد از کسب دو نشان برنز توسط پسران تکواندوکار استان قم از سی‌امین دوره پیکارهای قهرمانی نوجوانان پسر ایران در مازندران، نوبت به افتخار آفرینی یکی از اعضای تیم دختران قم در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی دختران نوجوان کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان دختر و  پسر کشور با عنوان جام سفیر کره‌جنوبی در بابلسر به انجام رسید و در بخش دختران هوگوپوشان مازندرانی عنوان قهرمانی را کسب کردند و تیم‌های تهران و البرز دوم و سوم شدند، در حالی که سهم تیم قم کسب یک نشان نقره بود.

در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر تکواندو ایران 283 تکواندوکار از سراسر کشور به میدان رفتند و تیم تکواندو دختران قم با ترکیب عاطفه صفایی‌قمی، غزل حکیمی، زهرا قراقیه، ملیکا غلامی، فاطمه سهرابی، فاطمه قدسی، سارا قدسی، فاطمه سهرابی‌پور، رقیه نوری و زینب قنبری عازم این رقابت‌ها شد.

در شرایطی که سیده‌فاطمه نعمتی به عنوان سرمربی، خانم‌ها مریم‌سادات محمودزاده و مونا دهقان‌نصیری به عنوان مربی و لطیفه احمدی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کردند، در وزن دهم این پیکارها زینب قنبری با عملکردی بسیار خوب تیم قم را صاحب یک نشان ارزشمند نقره کرد.

در این وزن تکواندوکاران به اضافه 68 کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند و فینال بین زینب قنبری از قم و آناهیتا توکلی از تهران برگزار شد و نماینده تهران در جایگاه نخست ایستاد، زینب قنبری از قم نایب‌قهرمان شد و مقام سوم مشترک به سها ابوالفتحی از گیلان و زهرا بهمنی از فارس تعلق گرفت.

در این دوره از رقابت‌های تکواندو قهرمانی دختران نوجوان ایران، زینب قنبری از قم در وزن دهم با چهار پیروزی برابر حریفانی از کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، اردبیل و گیلان به دیدار نهایی رسید و برای کسب نشان طلا به مصاف حریف تهرانی رفت که با قبول شکست برابر حریف خود عنوان دوم کشور را کسب کرد و نقره گرفت.

بیشتر بخوانید: نشان نقره تکواندوکار قم از مسابقات قهرمانی کشور جودوکار قم نایب‌قهرمان المپیاد استعدادهای برتر ایران شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قم ایران تکواندو قم وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق؛ زائران در حرم حضرت زینب کبری (س) در شهر دمشق با پخش نقل و شیرینی پاسخ تنبیهی ایران را تبریک گفتند و اعلام کردند ۷۵ سال است که در انتظاریم، حمله موشکی ایران لبخند را بر لب‌های مظلومان نشاند.
زائران و نمازگزاران حرم حضرت زینب سلام الله علیها با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی خوارتر از آن است که عکس العملی نشان دهند، خاطر نشان کردند وعده صادق طوفان ایرانی است، آغاز نابودی رژیم صهیونیستی است.
برپایه این گزارش، حجت الاسلام حمید صفارهرندی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در خطه‌های نمازجمعه تاکید کرد عملیات «وعده صادق» پاسخ به شرارت‌های رژیم صهیونیستی است و براساس منطق بین المللی دفاع مشروع شکل گرفت.
حسین یکی از زوار اهل سوریه گفت به اشغالگران می‌گوییم فلسطین را به اراده خودتون ترک کنید، چون رزمندگان مقاومت به شما امان نخواهند داد.
زائران و نمازگزان در ادامه به میمنت پاسخ عزت آفرین و کرامت بخش جمهوری اسلامی ایران، در صحن زینبی به پخش شیرینی پرداختند. آنها تاکید کردند مردم در سوریه و سرتاسر منطقه از راهبرد ضد صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه ۱ و ۲ و ۳: زوار سوری
مصاحبه ۴: حاج کمال زائری از کویت
مصاحبه ۵: عبد الرؤوف زائری از تونس

دیگر خبرها

  • شادی زائران حرم حضرت زینب از اقدام تنبیهی
  • نذر کاشی برای توسعه حرم سید الشهدا (ع) در کاشان
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • ۲ نشان طلای پیکار‌های انتخابی تیم ملی،برای کاراته کا‌های استان همدان
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • افزودن ۹ واحد صنعتی به جمع شرکت‌های دانش بنیان‌های کشور