Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جریان صدر اعلام کرد، هرگز اجازه نخواهد داد آمریکا، عراق را به سوریه به عنوان یک صحنه دیگر برای درگیری و مناقشه تبدیل کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه سومریه نیوز، مقتدی صدر رهبر جریان صدر که به نوعی تظاهرات‌های اخیر در عراق را حمایت می‌کند در سلسله توییت‌هایی تهدید کرد، اگر انتخابات زودهنگامی که وی قبلا خواستار آن شده بود، تحت نظارت آمریکا باشد، هرگز ساکت نخواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدر همچنین با بیان اینکه کشورش نیازی به کشورهای مستکبر و کمک دیگران ندارد، تهدید کرد که در صورت مداخله بار دیگر آمریکا تظاهرات میلیونی به راه خواهد انداخت.  

وی افزود، بار دیگر آمریکای اشغالگر ثابت کرد که حشره‌ای است که در امور دیگران مداخله می‌کند اما عراق و ملتش کسانی هستند که تصمیم می‌گیرند خصوصا اگر توجه کنیم درمی‌یابیم که اشغالگری آن، افراد فاسد را روی کار آورد و آنها را بر ملت ما مسلط کرد، آمریکا خواهان عدم قطع اینترنت است در حالیکه خودش در این اینترنت رئیس مآبانه رفتار می‌کند.

صدر خطاب به آمریکا گفت: دخالت در امور را متوقف کنید عراق افراد بزرگی دارد که می‌توانند از آن حمایت کنند و نیازی به مداخله شما یا غیرشما ندارند.  

رهبر جریان صدر تصریح کرد: خواسته ما انتخابات زودهنگام است اما هرگز اجازه نخواهیم داد تحت نظارت آمریکا باشد هرگز به آمریکا اجازه موج سواری برای تبدیل عراق به سوریه و صحنه دیگر درگیری را نمی‌دهیم.

صدر اظهارات خود را این گونه خاتمه داد که آمریکا اگر بار دیگر دخالت کند پایان موجودیت آن با تظاهرات میلیونی خشمگین با دستور مستقیم ماست سرزمین من آزاد و مقاوم است نیازی به کشورهای مستکبر و کمک دیگران ندارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مقتدي صدر آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا

به دنبال اعتراض گسترده در مقابل دانشگاه کلمبیا در ایالت کانکتیکات، جمع بزرگی از معترضان حامی فلسطین مقابل دانشگاه ییل در نیویورک تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، اعتراضات شکل گرفته طی یک روز گذشته کلاس‌های حضور در دانشگاه کلمبیا را لغو کرده و منجر به دستگیری ده‌ها نفر از معترضان طرفدار فلسطین در دانشگاه ییل شده است.

جمع زیادی از معترضان در حمایت از مردم فلسطین مقابل دانشگاه یِیل در ایالت کانکتیکات یک تظاهرات بزرگ انجام دادند و با برپا کردن چادر دست به تحسن زدند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، پلیس آمریکا با یورش به میان جمع معترضان دانشگاه ییل تا کنون دست کم 40 معترض را دستگیر کرده است. درحالیکه چند روز پیش پلیس بیش از 108 نفر را در جریان اعتراض‌ها در دانشگاه کلمبیا دستگیر کرده بود.

 

.

 

گفته می‌شود که از ورود دانشجویان یهودی به این دانشگاه در شرایط فعلی ممانعت می‌شود.

تظاهرات در محوطه دانشگاه ییل، کلمبیا و دیگر دانشگاه‌های سراسر آمریکا در واکنش به تشدید اقدام‌های وحشیانه رژیم اسرائیل در غزه آغاز شد.

راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • عمار حکیم: جامعه جهانی رژیم صهیونیستی را وادار به اجرای آتش‌بس کند
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • چرا چین یک تهدید برای آمریکا به شمار می‌آید؟ + فیلم
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب