Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@12:10:54 GMT

پوشش ولیعهد سوئد جنجال‌برانگیز شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۸۸۸

پوشش ولیعهد سوئد جنجال‌برانگیز شد+ عکس

صراط:

شاهزاده ویکتوریا، ولیعهد کشور سوئد طی سفر خارجی اخیر خود به بوسنی و هرزگووین به نشانه احترام به اعتقادات مسلمانان این کشور حین بازدید از مسجدی با پوشش حجاب اسلامی در این مسجد حاضر شد.

به گزارش ایسنا ولیعهد سوئد و مسن‌ترین فرزند پادشاه این کشور موسوم به پادشاه "کارل شانزدهم گوستاف" به همراه همسرش شاهزاده دنیل و ایزابلا لووین، وزیر محیط زیست و آب‌وهوای سوئد در سفر به بوسنی و هرزگووین به بازدید از مکانهای مختلف از جمله مقر متعلق به یک شرکت فن‌آوری اطلاعات سوئدی در شهر سارایوو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شاهزاده خاندان سلطنتی سوئد و همسرش در ادامه این سفر به ناحیه "شهر قدیمی" سارایوو رفته و در آنجا از یک کلیسای مسیحیت  ارتودوکس، یک مسجد، یک کنیسه و یک کلیسای بزرگ مسیحیان کاتولیک بازدید کردند. با این حال ولیعهد سوئد تصمیم گرفت در جریان بازدید از مسجد مذکور به نشانه احترام به عقاید مسلمانان پوشش حجاب اسلامی داشته باشد.

اقدام وی با این حال با واکنشهایی در شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و برخی سوئدی‌های جمهوریخواه این اقدام ولیعهد سوئد را برنتافتند و با توجه به این که وی مسیحی است، به این اقدام او اعتراض کردند.

کشور بوسنی و هرزگووین یک کشور چند فرهنگی و چند مذهبی است که در آن مسیحیان کاتولیک و ارتودوکس در کنار مسلمانان و یهودیان به یکدیگر همزیستی دارند.

به غیر از ولیعهد سوئد پیشتر سابقه داشته که دیگر رهبران زن اروپا هم در جریان سفرهایشان به کشورهای اسلامی پوشش حجاب به سر کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خاندان سلطنتی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • توضیحات پلیس درباره طرح نور/ ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • جنجال فراخوان ایتایی تجمع خیابانی برای حجاب | حجاب محور اختلاف نظر شده است؟
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • پوشاک، اشتغال زا‌ترین صنعت در کشور
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف