Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@00:01:09 GMT

اجرای ۱۱۰ برنامه در هفته فرهنگی گرگان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۹۲۹

اجرای ۱۱۰ برنامه در هفته فرهنگی گرگان

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: بیش از ١١٠ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ویژه گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسن افروشه در نخستین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اظهار کرد: هفته فرهنگی گرگان از ٩ آذرماه همزمان با سالروز ورود امام حسن عسگری(ع) به گرگان آغاز و تا ١٦ آذرماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ١١٠ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ویژه گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های محله‌ای، همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف و مسابقات ورزشی در محلات از برنامه‌های اصلی این جشنواره است.

افروشه گفت: برگزاری ورکشاپ‌های خوشنویسی، شب شعر آئینی، محفل انس با قرآن، جشنواره فرهنگی در مساجد، برپایی نماشگاه صنایع دستی و سوغات گرگان، جشنواره غذا و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی از نامگذاری هر یک از روزهای این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و جشن میلاد امام حسن عسکری(ع)، اجرای تور گردشگری گرگان‌گردی و برگزاری مسابقات کتابخوانی از برنامه‌های پیشنهادی برای این هفته است که طبق جدول زمانبدی اجرا خواهد شد.

کد خبر 396463

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری گرگان شهرداري ساري شهرهاي ايران کلانشهر شهروند حقوق شهروندی شهرداری مدیریت شهری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این نشست تخصصی روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه 1403 با حضور مرتضی حسینقلی‌زاده معاون میراث‌فرهنگی، مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان، مدیران پایگاه‌های ملی میراث‌فرهنگی، مدیران ادارات شهرستانی و کارشناسان میراث‌فرهنگی در محل کاخ‌موزه گرگان برگزار شد.نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی ازجمله فرونشست، سیل، زلزله و... با سخنرانی دکتر حامد رضایی هیئت‌علمی دانشگاه گلستان برگزار شد. شعار امسال روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی با عنوان «بحران‌ها و منازعات از دریچه منشور ونیز» انتخاب شده است و ایکوموس(شورای بین‌المللی ابنیه و محوطه‌ها سازمانی برای نگهداری و پاسداری از اماکن میراث‌فرهنگی در سراسر جهان) به کشورها توصیه کرده که دراین‌باره برنامه‌های خود را ارائه دهند.برگزاری تورهای معرفی بناها و محوطه‌های تاریخی، برگزاری سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و وبینارهای آموزشی از اهم برنامه‌ها به‌مناسبت روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی در استان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • اجرای ۲۰ برنامه در هفته زمین پاک استان
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است