Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین کلانی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط پرسپولیس بیان کرد: به خاطر اینکه سه فصل پشت سر هم پرسپولیس قهرمان شد، عموم باشگاه‌ها انگیزه مضاعفی برای رقابت با این تیم دارند. از طرفی هر چه قدر بازیکنان صبور باشند و عزت نفس داشته باشند باز هم این موج غرور مقداری تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن مملکت ما شرایط خاصی دارد و همه در همه جای دنیا چوب گرفته‌اند که ما را بزنند. متاسفانه از نظر اقتصادی ما را خیلی تحت فشار گذاشته‌اند. در خیلی از زمینه‌ها که ورزش هم جزئی از آن است و باشگاه پرسپولیس هم جزئی از ورزش است. در نهایت محدودیت‌هایی برایش به وجود می‌آید و طلب‌هایش را نمی‌دهند.

او ادامه داد: البته متاسفانه قرارداد‌هایی هم بسته شده که در آن‌ها توجهی به آینده نشده است. فلان بازیکن ارزشش فلان قدر است، اما باید ببینیم که می‌توانیم آن پول را پرداخت کنیم یا نه. این‌ها مشکلاتی برای مدیران جدید به وجود آورده است. من امیدوارم با سعه صدری که آقای انصاری‌فرد و سایر اعضای هیات مدیره دارند این مشکلات حل شود. باشگاه‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور برای مردم هستند و باعث شادی مردم و گذر از مشکلات روزمره زندگی‌شان می‌شوند. از این باشگاه‌ها آن‌طور که باید و شاید حمایت آنچنانی نمی‌کنند. چرایش را نمی‌دانم. رادیو و تلویزیون حق این باشگاه‌ها مخصوصا استقلال و پرسپولیس را نمی‌دهند. درست است که این دو باشگاه به اصطلاح متعلق به دولت هستند، اما دلیلی ندارد که خود این‌ها برای یک ارگان دولتی دیگر سازنده باشند. بلکه باید آن ارگان بزرگ دولتی به این دو کمک کند. نباید این‌طور باشد که بگویند استقلال و پرسپولیس از بیت‌المال استفاده می‌کنند. نه، این‌ها از بیت‌المال استفاده نمی‌کنند بلکه به استقلال و پرسپولیس درآمدی که می‌توانند داشته باشند را نمی‌دهند. اگر این دو باشگاه تاسیساتی که داشتند را دوباره می‌گرفتند دیگر نیازی نداشتند دست‌شان را جلوی دیگران دراز کنند. این‌ها مشکلاتی است که جای سخن دارد. هر وقت هم به بحران می‌خورند حرف از خصوصی‌سازی می‌زنند که اصلا در مملکت ما مساله خصوصی‌سازی عملی نیست. چون ما کپی رایت و قوانین درستی نداریم. این نبودن قوانین درست باعث می‌شود یک تاجر و سرمایه‌گذار اصیل و نه کاذب و اهل زد و بند جلو نیاید. سرمایه‌گذار می‌خواهد بهره‌برداری کند، ولی وقتی دستش بسته است چگونه بهره‌برداری کند؟ شاید بعضی‌ها از این حرف من ناراحت شوند، ولی این‌ها واقعیت است.

او در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس از نظر فنی چگونه است، گفت: من نمی‌توانم از نظر فنی اظهار نظر کنم. چون نه تمرینات تیم را دیده‌ام و شناختی از بازیکنان ندارم. همیشه هم با مربی خارجی مخالف بوده‌ام. شاید خیلی هم دانشمند باشند، اما مربیانی که به ایران می‌آیند مربیان دسته چندم هستند. ممکن است مدرس خوبی باشند، اما از نظر مربی‌گری کارنامه خوبی ندارند. کی‌روش مدرس فوق‌العاده خوبی بود، اما او اگر مربی خوبی بود منچستریونایتد و تیم ملی پرتغال و رئال مادرید او را بیرون نمی‌کردند. او را بیرون کردند نه اینکه قراردادش تمام شده باشد. چون عملکردش به عنوان یک مربی خوب نبوده است، اما مدرس خیلی خوبی بود. بقیه هم همینطور هستند. ما با مربیانی برخورد کردیم که کار نداشتند. یعنی در فلان باشگاه که بودند قراردادشان تمام شده یا بیرون‌شان کردند و بعد از چند ماه فاصله افتادن ما آن‌ها را سر کار آورده‌ایم.

کلانی درباره علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که برابر ماشین‌سازی پنالتی‌اش را خراب کرد هم بیان کرد: من، چون خودم بازی می‌کردم معتقد به این هستم که هر بازیکنی که وارد زمین می‌شود تمام مسائل حاشیه‌ایش را فراموش می‌کند و تمام هدفش موفقیت در آن بازی است. امثال آقای علیپور و سایر بازیکنان پرسپولیس خیلی تحت فشار هستند، چون این‌ها فقط این نیست که بازی کنند و برنده شوند بلکه همیشه حداقل نزدیک ۴۰-۳۰ هزار نفر در ورزشگاه و جمعیت بسیار بیشتری خارج از ورزشگاه چشم‌شان به این‌ها است. من کار او را تایید نمی‌کنم، ولی این یک فرم ضربه زدن است. یک بار زده و خوب بوده گفته است یک بار دیگر هم بزنم. او در آن شرایط روحی قبول کرده که ضربه پنالتی را بزند.

او ادامه داد: خلیل‌زاده را ببینید. آدم او را می‌بیند حظ می‌کند. من عاشق خلیل‌زاده هستم، چون بازیکن شجاعی است و برای باشگاهش هر کاری می‌کند و محرومیت می‌کشد و همه چیز را تحمل می‌کند، حقش را می‌خورند، ولی صدایش در نمی‌آید. بقیه بازیکنان هم همینطور مظلوم و تحت فشار هستند. فشاری که روی بازیکنان پرسپولیس و استقلال است روی هیچ تیمی نیست. به همین دلیل این‌ها باید همیشه چند برابر بازیکنان تیم‌های دیگر فعالیت کنند و در نهایت این فعالیت باعث می‌شود آدرنالین خونشان بالا برود و هیجان‌زده شوند. امیدوارم طوری شود که باعث رضایت مردم شوند.

ستاره سال‌های دور تیم ملی درباره بازی ایران با عراق در مرحله انتخابی جام جهانی هم توضیح داد: من شناختی ندارم، ولی دلم می‌خواهد که عراق را بکوبند. چون از هیچ تیم و کشور خارجی خوشم نمی‌آید.

کلانی درباره تهدید ویلموتیس به فسخ قراردادش به خاطر مسائل مالی هم اظهار کرد: نمی‌دانم چرا. من از دور می‌شنوم، اما تا نوع قرارداد و ارتباط او با فدراسیون را ندانم و تا ندانم با او چه کار کرده‌اند یا او چه کار کرده نمی‌توانم قضاوت کنم. به نظر من قبل از بازی با عراق نباید این کار‌ها را می‌کرد. حالا چطور شده که این کار را کرده است، نمی‌دانم. مربیان خارجی وقتی وارد مملکت می‌شوند تمام هدف‌شان این است که نفع مالی ببرند و از این کشور ببرند. اگر اسم و رسمی هم به دست بیاورند از آن استفاده می‌کنند. اما هدف اصلی آن‌ها بهره‌برداری مالی است. هیچ کدام از آن‌ها کاسه داغ‌تر از آش نمی‌شوند و من همیشه گفته‌آم با یک دهم این سرمایه گذاری روی مربیان خراجی در تیم ملی و باشگاه‌ها چند نفر از افراد مستعد را به برای دوره دیدن به خارج بفرستند. بعد از اینکه این کار را کردند به شما می‌گویم که مربی خارجی هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم

اولیور کان درباره برخی مسائل پشت پرده دوران حضور خود صحبت کرده است

طرفداری | زمان حضور اولیور کان در بایرن مونیخ به عنوان مدیر عامل، همواره با حواشی‌های بسیار زیادی همراه بود. از اختلاف با هواداران بر سر اسپانسری شرکت هواپیمایی قطر تا اخراج یولیان ناگلزمان و آوردن توماس توخل.

او در سال 2020 جایگزین کارل هاینتس رومنیگه شد و در پایان فصل گذشته نیز پس از آنکه اجازه همراهی تیم در آخرین بازی فصل را نداشت، بلافاصله پس از اتمام بازی و هنگام برگزاری جشن قهرمانی بوندسلیگا، اعلام شد به همراه حسن صالح حمیدزیچ اخراج شده‌اند.

حال اولیور کان به تازگی در مصاحبه‌ای مفصل با نشریه بیلد درباره برخی اتفاقاتی که آن روزها در بایرن مونیخ رخ داد و همچنین وضعیت مسائل فعلی این تیم، صحبت کرده است.

عملکرد ناموفق توماس توخل در بایرن مونیخ یکی از محترم‌ترین سرمربیان اروپا که توانست تیم پر از ستاره پاری سن ژرمن که کار با آن‌ها دشوار است را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند و سپس با چلسی نیز قهرمان این رقابت‌ها شد، باید با مشکلات زیادی در مونیخ دست‌وپنجه نرم کند و این نشان‌دهنده چیزهای زیادی است.

بایرلورکوزن در حال سپری کردن یک فصل فوق‌العاده‌ در بوندسلیگا است. آن‌ها روندی باورنکردنی دارد و مدام در آخر بازی‌ها و وقت‌های تلف‌شده، پیروز می‌شوند. شاید این باعث خدشه‌دار شدن تصور بایرن مونیخ از خودش شود اما باید بدانید یک تیم دیگر در حال ارائه بهترین عملکرد این قرن است. این تنها راهی بود که می‌شد اف‌سی بایرن را از تاج و تختش پایین کشید. با این حال در اروپا همه چیز متفاوت به نظر می‌رسد و آن‌ها می‌توانند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرند.

برکناری توماس توخل در پایان فصل 

من نمی توانم قضاوت کنم در آن‌جا چه مشکلاتی وجود دارد زیرا دیگر درگیر کارها نیستم. با این حال، من همیشه حس مثبتی نسبت به توخل به عنوان یک شریک گفت‌وگو که پذیرای صحبت‌ها است و در دوران موفق خود در پاریس و چلسی پیشرفت کرده، داشته‌ام. اکنون نیز تجربه او در خارج از آلمان می‌تواند عامل مهمی برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشد.

تماشای بازی بایرن مونیخ مقابل آرسنال 

من بسیار هیجان‌زده هستم. من هنوز هم طرفدار بایرن مونیخم و همیشه همین‌طور خواهد بود. البته به‌طور روزانه اتفاقات را دنبال نمی‌کنم زیرا روی دیگر موضوعات متمرکز شده‌ام و زیاد سفر می‌کنم. با این حال هرگاه امکانش وجود داشته باشد، بازی‌ها را تماشا می‌کنم. 

نظر ماتیاس زامر درباره نامناسب بودن اولیور کان برای مدیر عاملی 

مخالفم. این شغل مناسب من بود. من یک سال و نیم فرصت داشتم تا روی پای خودم بایستم و به سرعت می‌خواستم در دنیای سیاست ورزش جایگاهم را پیدا کنم، آن هم با مسئولیت‌هایی که در اتحادیه باشگاه‌های اروپایی و سازمان لیگ آلمان بر عهده گرفتم. اطمینان از موفقیت ورزشی و اقتصادی، برایم کار بسیار لذت‌بخشی بود. من از طریق ECA توانستم با مدیران دیگر باشگاه‌های بزرگ ارتباط برقرار کنم و نحوه انجام کار آن‌ها را ببینم. علاوه بر این، حسن صالح حمیدزیچ نیز عضو هیئت مدیره بود و ما با یکدیگر بر سر تمام مسائل ورزشی هماهنگ بودیم.

ماتیاس زامر پس از برکناری اولیور کان، در یک مصاحبه گفته بود او به‌جای مدیر عاملی باید یکی از اعضای هیئت مدیره می‌شد.

ملاقات با اولی هونس پس از اخراج از بایرن مونیخ 

نه و نیازی هم به آن نیست. با این حال، زمانی که هنوز مدیر بودم به اولی گفتم: «مهم نیست کل قضیه چگونه پیش برود، فراموش نمی‌کنم او مرا در سال 1994 به بایرن مونیخ آورد». لحظات خوب و احساسات عالی زیادی که طی این 18 سال با بایرن مونیخ تجربه کرده‌ام به مراتب بیش‌تر از لحظات منفی‌اش است. من اغلب با مسائل دشوار سر و کار داشته‌ام و شما به کمی زمان نیاز دارید تا خودتان را تکان دهید و سپس ادامه دهید. اولی هونس و من قطعاً در مقطعی دوباره پشت میز خواهیم نشست و با هم صحبت خواهیم کرد.

اشتباه بودن اخراج یولیان ناگلزمان و نحوه انجام آن 

شما باید به تصمیمات در آن چارچوب زمانی که گرفته شدند، نگاه کنید. در آن زمان، ما موفقیت ورزشی خود را در معرض خطر می‌دیدیم و به همین خاطر چنین تصمیمی گرفتیم که البته کار آسانی هم برای ما نبود. ما نتوانستیم به سه‌گانه برسیم اما باز هم توانستیم قهرمان آلمان شویم. من همواره گفته‌ام نحوه اجرای این تصمیم بسیار بد بود. اتفاقات خلاف انتظار ما، خوب پیش نرفت و من هنوز هم به آن فکر می‌کنم. 

گفتنی ناگلزمان وقتی هنوز در تعطیلات به سر می‌برد، از طریق اخبار خبرنگاران مطلع شد که اخراج شده است.

بی‌اطلاعی هربرت هاینر و اولی هونس از اخراج یولیان ناگلزمان 

اینکه قبل از گرفتن چنین تصمیم دشوار و مهمی با هربرت هاینر و اولی هونس صحبت نکنیم، سهل‌انگاری بزرگی است و قطعا با روش کاری من مطابقت ندارد. 

عملکرد یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان 

قضاوت کردن بعد از تنها چند بازی دوستانه، کار دشواری است. با این حال تجربه‌اش در بایرن مونیخ به او کمک کرده تا پیشرفت کند. هیچ شکی درباره توانایی‌های یولیان وجود ندارد و نیازی به بحث در این‌باره نیست. هر چند یورو یک آزمون واقعی خواهد بود و سپس می توانیم بیش‌تر صحبت کنیم.

بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ 

چرا او نباید با تجربه بیش‌تر به بایرن مونیخ بازگردد؟ این اتفاق درباره برخی مربیان پیشین بایرن به ویژه یوپ هاینکس، جیووانی تراپاتونی و اوتمار هیتسفلد نیز رخ داده است. اگرچه آن‌ها موقع بازگشت به باشگاه، در سنین بالاتری بودند.

قرارداد ناگلزمان با تیم ملی آلمان تا پایان سال 2024 اعتبار دارد.  

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • اولیور کان: بی‌اطلاعی اولی هونس از اخراج ناگلزمان؟ من هیچ‌گاه چنین کاری نمی‌کنم
  • اخراج مرگبار بارسلونا؛ امشب نگذارید بچه‌ها بخوابند، سیتی-رئال این‌جاست!
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!