Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:55:50 GMT

بررسی سخنرانی رئیس جمهور، در کمیسیون امنیت ملی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۳۹۸۷

بررسی سخنرانی رئیس جمهور، در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی سخنرانی رییس جمهور در یزد در نشست این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون اظهارداشت: در ابتدای جلسه امروز بحث و بررسی پیرامون سخنرانی رئیس محترم جمهور در مراسم و سفر یزد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بیانات آقای رئیس جمهور تعجب برانگیز و حاشیه ساز بود، به همین جهت تصمیم گرفته شد تا جلسه آینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه ای را پیرامون مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور کلیه دستگاه های مربوطه تشکیل دهد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: در ادامه جلسه، بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مشترک ایمنی مدیریت سوخت مصرف شده و ایمنی مدیریت پسماند پرتوزا برگشتی از شورای نگهبان در دستور کار قرار گرفت.

این نماینده مجلس بیان داشت: در این جلسه که آقای طحان نظیف حقوقدان شورای نگهبان نیز حضور داشت دو ایراد شورای محترم نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی توضیح داد: شورای نگهبان بند ۴ ماده ۶ و بند ۴ ماده ۱۳ در خصوص در اختیار قرار دادن داده های کلی مرتبط با تاسیسات به طرف های متعاهد مجاور و همچنین ماده ۳۲ در خصوص تکلیف طرف های متعاهد به ارائه گزارش هایی در خصوص موضوعات مذکور از جهت ایجاد زمینه برای نفوذ اجانبه، مغایر بند ۵ اصل ۳ قانون اساسی شناخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: پس از بحث و بررسی بنا بر این شد که موضوع به کمیته هسته‌ای ارجاع تا شروط لازم در مقدمه کنوانسیون اضافه و ایرادات رفع شود و سپس به رای کمیسیون گذاشته شده تا اگر تصویب شد جهت تعیین تکلیف به صحن علنی ارجاع شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن نقوی حسینی کمیسیون امنیت ملی حسن روحانی رئیس جمهور سخنرانی بررسی مستند ایکسونامی ورنکش ذرت های آلوده مارک ویلموتس هشترود شهید تهرانی مقدم اقساط وام طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است

سید شمس الدین حسینی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به جماران گفت: به جای تغییر باید دنبال بهبود بود و بهبود نیز با جابه‌جایی افراد اتفاق نمی‌افتد بلکه با بهبود سیاست و روش‌ها مقدم بر تغییرات افراد است.

حسینی گفت: روز گذشته جلسه‌ای با قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون‌های اقتصادی، چون جهش تولید، برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص بهبود روش‌ها داشتیم. البته ما تصمیم نمی‌گیریم بلکه در چارچوب نظارتی کار را دنبال کنیم. ما در آستانه انتقال مجلس یازدهم به دوازدهم هستیم رویکرد صحیح این است که بهبود سیاست‌ها را پیش بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز تاثیرگذار است، یا نه، گفت: بله، اتفاقات در حوزه بین‌الملل در قیمت ارز بسیار تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: برای اتفاق اصفهان نمی‌توان عنوان «حمله» را به کار برد/ اردن باید پاسخگو باشد/ در دفاع از منافع ملی با هیچ کشوری تعارف نداریم
  • بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو در دستور کار نمایندگان قرار گرفت
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • سفر رئیس‌جمهور به پاکستان موانع توسعه روابط را از بین می‌برد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است