Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:42:47 GMT

نوزاد عجول لاله‌زاری در آمبولانس چشم به جهان گشود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۰۲۶

نوزاد عجول لاله‌زاری در آمبولانس چشم به جهان گشود

 سید محمد صابری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مادر باردار ۳۰ ساله لاله زاری شب گذشته بعد از انجام اقدامات درمانی تیم فوریت های پزشکی هنگام انتقال به بیمارستان بردسیر، نوزاد پسر خود را در آمبولانس به دنیا آورد.

وی اظهار داشت: نوزاد پسر تازه متولد شده به همراه مادر با حال عمومی مساعد به منظور تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان قائم (عج) شهرستان بردسیر منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابری تصریح کرد: این سومین نوزاد متولد شده در آمبولانس در پایگاه لاله زار بردسیر از زمان راه اندازی این پایگاه در بهمن ماه ۹۶ است.

برچسب‌ها کرمان ایرنا سازمان اورژانس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا سازمان اورژانس کرمان کرمان ایرنا سازمان اورژانس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی