Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ملی پوشان تنیس روی میز ایران از ۷ آذرماه وارد اردوی آماده سازی می شوند تا برای شرکت در رقابت های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در بخش تیمی آماده شوند.

این رقابت ها ۲ تا ۶ بهمن ماه با حضور ۶۴ تیم برگزار می شود. پیش از سفر به پرتغال و شرکت در این رقابت ها، بازیکنان تیم ملی به مجارستان اعزام می شوند تا اردویی مشترک با ملی پوشان این کشور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان تنیس روی میز ۲۴ دی ماه عازم مجارستان می شوند و بعد از ۶ روز تمرین مشترک از آنجا راهی پرتغال خواهند شد.

نوشاد و نیما عالمیان همراه با امین احمدیان و امیرحسین هدایی ملی پوشان تنیس روی میز ایران هستند که در انتخابی المپیک حضور خواهند داشت. جمیل لطف الله نسبی هدایت این بازیکنان را عهده دار است.

در پایان مسابقات تنیس روی میز انتخابی المپیک که در پرتغال برگزار می شود، ۹ تیم صاحب سهمیه المپیک خواهند شد. شرکت کنندگان در این مسابقات در ۸ گروه ۸ تیمی با هم رقابت می کنند. تیم های صدرنشین هر گروه صاحب سهمیه می شوند. تیم های دوم هم به صورت حذفی دیدارهای خود را پیگیری می کنند تا برترین آنها به عنوان نهمین تیم صاحب سهمیه شود.

تنیس روی میز ایران که در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو با ۳ نماینده حضور داشت تاکنون در بخش تیمی صاحب سهمیه المپیک نشده است.

کد خبر 4769410 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس روی میز مجارستان نوشاد عالمیان نیما عالمیان کسب سهمیه المپیک المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران والیبال تیم ملی فوتبال عراق کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال هندبال آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک

در  ایجاد مطلوب ترین شرایط به منظور کسب سهمیه المپیک پاریس تعدادی از ملی پوشان دو و میدانی که شانس کسب این سهمیه را دارند طی روزهای مختلف با حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دیدار و برنامه‌های خود را به وی ارائه کردند. 

در همین راستا ،فرزانه فصیحی،مهدی صابری،حسن تفتیان و مهدی پیرجهان از جمله قهرمانانی  هستند که هر کدام به صورت جداگانه با حسین مطیعی دیدار و پیرامون ایجاد بهترین شرایط ممکن به منظور تسهیل در راه کسب سهمیه المپیک و پس از آن حضوری مقتدرانه در این بازی‌ها  بحث و تبادل نظر نمودند و نیازهای خود را برای رسیدن به این مهم بیان کردند.

سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز،ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی ملی پوشان کشورمان در راه کسب سهمیه المپیک خطاب به آنان اظهار داشت:من تمام  ظرفیت و پتانسیل فدراسیون دو و میدانی را  در جهت کمک به شما عزیزان به کار خواهم گرفت و در این راه از هیچ گونه کمک و حمایتی دریغ نخواهم کرد،تا به این واسطه بتوانید در بهترین شرایط ممکن با حضور در اردوها و مسابقات بین المللی آتی خود را برای کسب این سهمیه آماده کنید و یقین دارم با توجه به توانمندی  و عملکرد خوب شما می‌توانید نتایج قابل توجهی را کسب کنند. 

مطیعی در پایان تاکید کرد، از همکاران فدراسیونی خواسته ام به هیچ وجه در مسائل مربوط به اتنخابات ورود نکنند به ملی پوشان عزیز هم توصیه دارم از حاشیه انتخابات دور بمانند و تمرکز خود را کاملا بر روی انجام تمرینات و کسب بهترین نتایج معطوف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • رزرو بلیت پاریس برای ۴ کشتی‌گیر و ابهام در ۵۷ و ۸۶ کیلو
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک ۲۰۲۴؛ آذر پیرا هم المپیکی شد
  • آذرپیرا هم المپیکی شد
  • آزادکار ایران مقتدرانه سهمیه المپیک گرفت
  • دیدار سرپرست فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک
  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • آغاز اردوی المپیکی شاگردان رنگرز بعد از جام تختی
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • احتمال تعویق اردوی کشتی آزاد درصورت تکمیل سهمیه‌ها در بیشکک