Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:41:40 GMT

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های اسرائیلی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۱۶۵

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های اسرائیلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، آژیر خطر در برخی شهرک های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی به صدا درآمد.

بر اساس این گزارش، آژیر خطر در شهرک های سدیروت و نیر عام واقع در اراضی اشغالی به صدا در آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز نسبت به اصابت موشک های مقاومت فلسطین به تل آویو و گوش دان هشدار داد.

این در حالیست که ساعاتی قبل یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین بر اثر وقوع انفجار در منزل مسکونی خود به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت غزه نیز اعلام کرد که در اثر این انفجار، یک تن شهید و سه تن دیگر زخمی شده اند. به گفته ساکنان این منطقه، منزل مسکونی در منطقه «الشجاعیه» قرار داشته و متعلق به «بهاء ابو العطا» فرمانده نیروی زمینی جهاد اسلامی بوده است.

کد خبر 4769820

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تل آویو اسرائیل ایالات متحده آمریکا عراق سوریه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترکیه ایران فلسطین روسیه لبنان عربستان سعودی اتحادیه اروپا استیضاح ترامپ برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف ۱۱ کیلو حشیش دپوی شده در یک‌ منزل مسکونی در باقرشهر خبر داد و گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق، مأموران این فرماندهی از دپوی یک محموله مواد مخدر و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ در استان تهران مطلع شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به شناسایی سوداگر مرگ در باقرشهر گفت: مأموران عملیات کلانتری 175 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله مواد مخدر در انبار یک‌ منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند. 

وی افزود: در این راستا مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 11 کیلو حشیش کشف کردند و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود، دستگیر شد.

کشف بیش از یک تن حشیش در سراوان

 فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به‌طور شبانه‌روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تأکید می‌کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱ کیلو حشیش دپو شده در منزل مسکونی در باقرشهر
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»
  • چندین تن زباله از یک منزل مسکونی در بجنورد کشف شد
  • آژیر خطر در کریات شمونا و ۸ شهرک دیگر به صدا درآمد
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل در بجنورد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!