Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم شاد قوشچی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تمهید در راستای جلوگیری از بروز مشکلات زیاد در زمان تعطیلی بازار اندیشیده شده و در صورت تامین اعتبار اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اجرای این طرح در وضعیت استعلام قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به نتیجه مطلوبی در این خصوص دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ارتقای ایمنی بازار ارومیه یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه است و در این راستا اقدامات مختلف طی 2 سال گذشته به انجام رسیده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه ادامه داد: در راستای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار، کپسول‌های آتش‌خاموش‌کن و تابلوها در مکان‌های مختلف بازار این شهر نصب شده است.

شاد قوشچی گفت: آموزش مغازه‌داران نیز یکی از برنامه‌ها در راستای ارتقای ایمنی بازار است که با همراهی کسبه داخل بازار انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا به مغازه‌داران آموزش داده می‌شود تا روی شیرهای برداشت را پوشش ندهند زیرا این امر موجب سرعت بخشیدن به اقدامات آتش‌نشانی در زمان اضطراری خواهد شد.

بازار سرپوشیده ارومیه از قدیمی‌ترین بازارهای شمالغرب کشور و باقی‌مانده از دوران صفویه است که همچنان در گوشه جنوب شرقی این شهر خودنمایی می‌کند.

در سال های اخیر این بازار چند بار دچار آتش‌سوزی شده ولی به خوبی اطفا شده است.

برچسب‌ها آتش‌نشانی آذربایجان غربی شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آذربایجان غربی شهرداری ارومیه آتش نشانی آذربایجان غربی شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران

به گزارش خبرآنلاین ،سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: طی حادثه آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار، هنگام انجام عملیات اطفای حریق یک آتش‌نشان مصدوم شد.

مهر در خبری نوشت:جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در خصوص وقوع حادثه آتش سوزی در محله پامنار اظهارداشت: ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده پامنار، کوچه پرتویی اعلام شد که نیروها از سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک کارگاه آهنگری بود که به دلیل کارهای رنگرزی که در آنجا صورت می‌گرفت و مواد اشتعال‌زا وجود داشت حریق رخ داده بود و شعله آن در حال سرایت به طبقه پایین که وسعت بزرگ‌تری داشت، بود، آتش نشانان عملیات را سریعاً آغاز کردند که باعث جلوگیری از گسترش آتش به اطراف شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: یک نفر از آتش نشانان از ناحیه پا حین اطفای حریق دچار مصدومیت شد و خوشبختانه از افراد حاضر در آنجا شخصی دچار مصدومیت نشد.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898360

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • توصیه‌های ایمنی روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد به شهروندان در پی طوفان و وزش باد 
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • آتش سوزی در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور
  • کپسول آتش نشانی وسیله‌ای ضروری برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد