Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ضیاء رضایی در سفر به شهرستان مهران و در دیدار با مدیر پایانه مرزی مهران گفت: خیل پرشمار زائران اربعین در شهرستان مهران و پایانه مرزی فرصت بسیار مغتنمی را برای حضور افراد خیر و نیکوکار در این شهرستان فراهم کرده است.

وی افزود: کمیته امداد استان ایلام چند سالی است که تلاش می کند با راه اندازی پایگاههای جمع آوری کمک و ایستگاههای صدقه در مسیر گذر زائران اربعین از این ظرفیت مهم برای کمک به افراد نیازمند این استان بهره گیری کند و در این چند سال هم کمکهای بسیار خوبی جمع آوری و بین نیازمندان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در طول برگزاری مراسم اربعین و حضور انبوه زائران در مرز مهران مدیران و کارکنان پایانه مرزی همکاری بسیار خوبی با این نهاد داشتند و ما از همه این عزیزان برای این همکاری ها سپاسگزاریم.

مدیر پایانه مرزی مهران نیز در این دیدار گفت: آیین اربعین و حضور هزاران خیر و نیکوکار در استان ایلام و مرز مهران فرصت بسیار خوبی را برای بهره گیری از ظرفیت این قشر نیکوکار فراهم کرده است.

مجتبی سلیمانی افزود: دست اندر کاران پایانه مرزی مهران با تمام توان خود برای زمینه سازی کمک به نیازمندان این استان در کنار کمیته امداد خواهند بود.
وی اضافه کرد: در سالهای آینده تلاش می کنیم امکانات و فضای مناسبی را در این زمینه در پایانه مرزی مهران در اختیار کمیته امداد قرار دهیم.

کد خبر 4769818

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایلام مرز مهران یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی که به عنوان رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان به اسلام آباد سفر کرده است، از امضای اسناد همکاری با این کشور در حوزه های حمل و نقلی از جمله توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و پاکستان که صبح امروز به همراه رئیس جمهوری و تعدادی از اعضای هیئت دولت به اسلام آباد سفر کرد، در حاشیه مراسم امضای ۸ سند همکاری میان دو کشور در حوزه های مختلف اظهار کرد: همکاری های حمل و نقلی از جمله در حوزه بنادر و دریایی، هوایی، ریلی، جاده ای از مسائل مطرح شده به منظور توسعه روابط دو کشور بود.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: توسعه پایانه های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد.

به گفته بذرپاش، برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران- لاهور یا مشهد- لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سیما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت