Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:31:34 GMT

ارتقاء کیفیت آب شرب در شهرهای استان کردستان ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۴۲۱۲

ارتقاء کیفیت آب شرب در شهرهای استان کردستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت آب شرب شهر سنندج با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به بروز برخی مشکلات در وضعیت کیفیت آب شرب سنندج در این راستا باید تمامی اقدامات فنی لازم برای برطرف کردن این معضل توسط  دستگاه‌های اجرایی حوزه آب استان اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی این حوزه باید برای تامین آب شرب با کیفیت در سنندج و دیگر شهرستان‌های تابعه استان تلاش خود را مضاعف کنند.

مرادنیا تاکید کرد: در اسرع وقت باید با بررسی دقیق کارشناسی موضوع مورد نقد و بررسی قرار گیرد و راهکار لازم برای رفع آن اتخاذ شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: مردم حق دارند از آب آشامیدنی سالم و با کیفیت بهره‌مند باشند و ما باید با همه توان برای رضایت مندی آنها تلاش کنیم.

وی گفت: باید با ارتقا و نوسازی سطح شبکه انتقال آب شرب در مناطق شهری و روستایی آب شرب با کیفیت مناسب را در اختیار مردم استان قرار دهیم.

مرادنیا در ادامه با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه بررسی رفع مشکلات کیفیت آب شرب سنندج از مدیران دستگاه‌های اجرایی حوزه آب استان خواست دراسرع وقت نسبت به شناسایی و برطرف کردن اشکالات موجود اقدام کنند.

در این جلسه مدیران اجرایی و کارشناسان حوزه آب استان به تشریح برنامه‌ها و راهکارهای خود پرداختند و در ادامه مصوب شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم مشاوره تخصصی در حوزه آب جهت رسیدگی و  بررسی وضعیت کنونی و ارائه راهکار دعوت به همکاری شود.

کد خبر 4769698

منبع: مهر

کلیدواژه: آب شرب استانداری کردستان یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه بیرجند پدافند غیرعامل قزوین سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آرش آریانژاد ظهر پنج‌شنبه در جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار آبی استان اظهار کرد: مانع‌زدایی و تسریع در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار و راهبردی، از ضروریات است.

وی با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های نیمه تمام در استان افزود: باید اتمام و تجهیز طرح‌های نیمه‌تمام، اولویت این شرکت باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان خاطرنشان کرد: میزان پیشرفت طرح‌ها و پروژه‌های آبی استان، بسته به میزان همدلی و تعامل تمامی واحدها دارد و این مهم از اولویت‌های این شرکت است.

آریانژاد عنوان کرد: نیاز است موارد لازم برای رفع موانع و تسریع در پیشبرد طرح‌ها به صورت مستمر پیگیری و اجرا شود.

وی در خصوص شتابگیری طرح‌های این شرکت ابراز خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این طرح‌ها با برنامه‌ریزی و پیگیری، در دولت سیزدهم دارای پیشرفت خوبی بوده و با برنامه زمان‌بندی شده ان‌شاءالله در سال جاری نیز شاهد تحقق مطالبات مردمی در حوزه آب خواهیم بود.

بررسی مصوبات جلسه قبلی، بررسی مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای کردستان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و مشاوران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 6088460

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم